Advertisement

Responsive Advertisement

Hayalmeyalbuschra.blogspot.com Röportaj Gerçekleştirdim

Ivır Zıvır Enstitüsü Röportaj

Ivır Zıvır Enstitüsü Röportaj Tamamlandı

Merhabalar Büşra Hanım kendiniz tanımlar mısınız?

3 temmuz ‘da doğduğumdan olsa gerek yazı severim. 30 yaşındayım. 3 yıllık evliyim evliyim. 7 aylık 1 kızım var. Kitap okumak benim için bağımlılık. Bazen kitap okumaya acıktığımı hissediyorum. 4 üniversiteden eğitim almış fakat diğer bölümler yerine Grafik Tasarım Öğretmenliğimi ön planda tutmayı seven, öğretmeyi amaç edinmiş bir insanım. Bisikletim var, onunla zaman geçirmeyi, bolca gezmeyi, yeni yerler keşfetmeyi, değişik yemekler tatmayı, yeni insanlar tanımayı aşırı severim. Hadi şurada toplanacağız dense koşarak giderim. Her yengeç burcu kadını gibi aileme düşkünüm, duygusalım, yemek yapmaya aşığım. Benim için en büyük terapi yemek yapmak sanırım. Bir de fotoğraf çekmek var ki, bu eylemi gerçekleştiremediğim zaman kendimi suçlu hissederim. Bir zamanlar profesyonel anlamda uğraşmış olsam da şimdilerde kendim için fotoğraf çekiyorum. Yeni blog'lar okumayı seviyor, insanların hayatına bir şekilde dahil olmaktan kendimi alamıyorum.

Blogger olmak için hikayeniz ne zaman ve nasıl başladı?

Blogger olmam lisedeki en yakın arkadaşlarımdan bir tanesinin “yahu sen çok güzel yazıyorsun, gel sana bir blog açalım orada da yaz millet okusun” demesiyle başladı. Baktım okunuyorum, güzel yorumlar da alıyorum. Ben de yazdım.

Blog yayınlarının hepsini siz mi yazdınız? genellikle neler üzerine yazıyorsunuz?

Blog yayınlarının hepsini ben yazdım. Genellikle günlük yaşamda beni rahatsız eden konular hakkında yazıyorum. Bazen gittiğim ve sevdiğim mekanların yanı sıra film paylaşımı da yapıyorum. Fakat okuyucular en çok beni okuyorlar. Sanırım hayatımı çokça paylaşmaktan çekinmiyorum 😊

Başarılı bir blogger yazarı olmak için neler yapmak lazım? Sizin ön planda ki başarınızın sırrı nedir? Herkes başarılı bir blogger yazarı olabilir mi?

Kişisel blog yazarı olarak başarılı mıyım bilmiyorum ama özel hayatın insanların ilgisini çektiğini söyleyebilirim. Çünkü aslında insanlar kendilerini okumayı, kendilerinden bir şeyler bulmayı seviyorlar. Özellikle acılarını paylaşan insanlar her zaman daha çok okunuyor. Acı ve ölüm insanoğlunun her zaman favorisi olacaktır fıtrat gereği.

Sizin severek takip ettiğiniz blogger'lar var mı? varsa kimlerdir?

Severek takip ettiğim blogger'lar var elbette. Fakat son günlerde yazılarını okuyamasam da isimlerini paylaşmaktan onur duyarım.
Handan: ailesiyle severek okuduğum, gezmelerine iç geçirdiğim, çocuklarıyla ilişkisine aşık olduğum, paylaşımlarını beğendiğim çok sevdiğim insandır kendisi. Bebişimi biraz büyütünce buluşacağım onunla 😊 Sitesinin linki: https://metebilge.blogspot.com/
Çıplak yazar: farklı tarz yazıları ile kendimi kaybediyorum. Çoğunlukla yazılarını paylaşır paylaşmaz okumam. Aradan zaman geçince peş peşe okur kitap gibi bitiririm.
Sitesinin linki: https://ciplakyazar.com/
Nabrut: aşk hikayeleri ve tanışma hikayeleri ile gönlümü fetih etti kendisi. Kore dizileriyle alakam olmadığı için o yazılar hariç her yazısını keyifle okuyorum. Hatta benim A kişisiyle tanışma hikayem de var sitesinde. Sitesinin linki: https://www.nabrut.com/
Deep: her blogda yorumlarını görüp beğendikten sonra sitesindeki seçkilere ve blog keşiflerine olan hayranlığım için takibindeyim.
İşte linki: http://sadevederin.blogspot.com/

Sizinle iletişim geçmek isteyen okuyucularımız hangi bağlantılar kullanabilir?

Benimle iletişime geçmek isteyen okuyucular;
Hayalmeyal.buschra@gmail.com
https://twitter.com/bsrabayram

Yorum Gönder

0 Yorumlar