Advertisement

Responsive Advertisement

Telsiz Kullanım Ücreti Kaldırılsın

Soyguna Dur Diyelim

Telsiz Kullanım Ücreti Kaldırılsın & Soyguna Dur

Selam aleyküm arkadaşlar bugün ilk uzun özgün makaleyi yazmaya başlıyorum uzun zamandır Türkiye'de kontör yüklendiğinde "Telsiz Kullanım Ücreti" kesiliyor hattımıza kontör yüklediğimiz andan itibaren s/sn saniyeler içinde kesiliyor bunun önüne geçmek adına Change.org Bir İmza kampanyası başlattım
imza kampanyasını incelemek için link bırakıyorum aşşağıda
ve unutmadan siz okuyucuların desteklerini bekliyorum.
Change.org Kampanyam
Imza kampanyamı daha çok kitleye duyurabilmek için imza kampanyamı vakit bulabildiğim zamanlarda güncelliyorum destek veren şahıslara mail adresine change tarafından güncellemelerimi gönderiyorum
Imza kampanyası daha çok ilgi görmesi için aktif kullanıcısı olduğum SDN Donanım Haber gibi forum platformlarında konu açarak eleştiri öneri ve desteklerini istedim
Forum Sayfalarında açtığım ilgi gören konular
sizlerinde bu Blogumda bu konu hakkında eleştiri öneri veya desteklerinizi kesinlikle bekliyorum 

Benimle iletişim sezer_jadde_26@hotmail.com

Yorum Gönder

0 Yorumlar