Advertisement

Responsive Advertisement

Nisiş Atıl Kimdir

Nisis atil röportaj

Youtube - Nisiş Atıl Kimdir

  • Nisiş Atıl kimdir? bize kendini anlatır mısın?

Merhaba ismim Hayrunnisa, annem ve bir çok yakınım nisiş dediği için kulağa hoş geldiği için bu takma ismi kullanıyorum. Kitap okumayı, dizi, film izlemeyi, müzik dinlemeyi, yeni yerler keşfetmeyi, çok seven biriyim. Kısmi olarak asosyal biriyimdir. Yalnız olmayı çoğu zaman birçok arkadaşıma değişiyorum bunun dışında üniversite sınavına hazırlanıyorum. Hayatım şu anlık ders üzerine kurulu. Aşırı enerjik ve mutlu olan biriyimdir ama bu aralar dersler yüzünden moodumu kaybettim , sıradan hayatı olan birine dönüştüm.
Nisis atil vlog kanalı

  • Youtube videoları çekmeye nasıl başladın?

Aslında bu cevap klasik olur mu bilmem ama benim youtube diye bir uygulama olduğundan haberim yoktu telefonum internetimiz yoktu annemin telefonu ile kendi kendime oda turu, sohbet videoları, makyaj ,bakım birçok video çekerdim sonra izlerdim amacım bir yere yüklemek değildi sonradan youtube uygulamasını keşfettim ve eski çektiğim tarzda videolar çekerek editleyip atmaya başladım bu işten yorulduğum için biraz ara verme kararı almıştım ama yeniden içerik üretmeye başlayacağım.
  • Etrafınızdakiler Youtuber olmanız nasıl tepki  gösteriyor?

Etrafımdaki insanlar ciddi derecede destekliyor. Annem babam kardeşim akrabalarım arkadaşlarım herkes arkamda duruyor hatta attığım anda videolarımı izliyor onun hakkında bana fikirlerini belirtiyor. Bundan 1 2 yıl önce aktif olarak youtube içerik üretirken dedem ile annem konuşurken dedemin videolarımı izlediğini bana öneri verdiğini söylemişti. Ailem ve çevrem severek izliyor ve destekliyor.
  • Öğrenci misin? ne işle uğraşıyorsun?

Öğrenciyim. Lise son sınıfa gidiyorum. 12. Sınıf eşitağırlık öğrencisiyim .

  • Hedef kitleniz nedir? ne amaçlıyorsun?

Hedef kitlem icin de bir yerde azim hırs olan birşeyleri başarmak isteyen , umudu olan insanlar . Amacım ınsanların aktif bir hayat sürmesi her açıdan aktif olması ders spor beslenme okuma yazma çizme vb. Bu tarz içerik yapma sebebim ise insanlar öldüğü zaman hayatımı bir hiç uğruna harcamadım ben hayatı dolu dolu yaşadım demeleri bir kişi bile bunu desin hedefime ulaşmış olurum.


Nisis atil youtube kanalı

  • Bir video hazırlamak için ne kadar zaman harcıyorsun?

Edit yapmayı çok seviyorum. İlk önce bunu diyeyim. Bunu bir hobi olarak görüyorum ve bu işi yaparken rahatlıyorum . O anki ruh halime bağlı oluyor bazen 2 saat bazen 3 saat bazen de yarım saate kadar düşüyor tabi bu videodan videoda değişiyor ortalama 1.30,2 saat diyebiliriz .

  • En büyük hayalin nedir?

Bir çok hayalim var ciddi derecede hayalleri için yaşayan biriyim. Bu röportajda bile bir hayalimi gerçekleştirdim. Kitap yazmak ve insanlara yol gösterici olmak. Hayatımı kariyerim üzerine yönlendirmek istiyorum Akademik olarak ise çocukluk hayalim avukat olmak istiyorum. Sosyal olarak ise ülke ülke gezmek yeni insanlarla tanışmak yeni kültürler öğrenmek istiyorum. Bunları yazarken bile mutlu oluyorum hayalleri ve idealleri için yaşayan biriyim .

  • Başka kanalları takip ediyor musun?

Evet ediyorum. Çok iyi bir izleyiciyim günümün birçok kısmını kaplıyor gündem dersler vloglar eğlence kanalları yemek tarifi kanalları spor kanalları vs. gibi

  • Youtube plaketleri hakkında ne düşünüyorsun?

Bence harika bir şey. İnsanların bunu başarı olarak kabuk etmesi çok hoş ve bu şekilde takdir edip ödüllendirmesi çok güzel

  • Sana ulaşmak isteyenler hangi bağlantıları kullanabilir?

Bana ulaşmak isteyen @nnisaca.islerr ve Youtube hesabımı takip edebilir

  • Bizim blog sayfamız hakkında görüş ve önerilerin nelerdir?

Hesabınız ciddi derecede harika özelliklede benim gibi kitlesi az olan insanlara ulaşıp bu kişileri tanıtmanız ve bunu blog hesabınızda yayımlamanız harika.

Nisiş Atıl videoları youtube


Nisiş Atıl youtube kanalı ; Kanalı ziyaret etmek ve abone olmak için tıklayınız

Yorum Gönder

2 Yorumlar