Advertisement

Responsive Advertisement

Yunus Demirtaş Kimdir

Yunus Demirtaş röportaj

Yunus Demirtaş Kimdir

  • Yunus Demirtaş kimdir? bize kendini anlatır mısın?
Merhabalar. 23 yaşındayım. 8 Ocak doğumluyum. Hem kendim için hem toplum için mutluluğu arayan bir insanım. Bir üniversite bölümü bıraktım. Şuan da güzel sanatlar bölümü okumaktayım. Bu sene 2. sınıfa geçtim. Zamanımın çoğunu içerik üretmek veya nasıl içerikler üretebileceğimi düşünerek harcıyorum. Hayallerimi bir gün gerçekleştirebileceğime inanıyorum ancak zaman zaman psikolojik olarak zorlanıyorum. Düştüğümde ise kalkıp devam ediyorum.

  • Youtube videoları çekmeye nasıl başladın?

Aslında öne plana çıkmaya çok ihtiyaç duyan bir insan değilim. Okulda ya da başka ortamlarda buluşulacağı zaman ilk akla gelen kişi olmadım hiçbir zaman. Buna ihtiyaç da duymadım.  Benim serüvenim lise dönemimde başladı. Yalnız bir insandım ve yalnızlığımı filmlerle giderebileceğimi fark ettim. Birçok film izledim. Daha sonra medyanın gücünün farkına vardım. 
Çünkü filmler beni değiştirmişti ve değiştirmeye devam ediyordu. Lise dönemimde ilk videom olarak bir cemaati eleştiren bir video çektim. 3 günde 30 bin gibi bir sayıya ulaştı. Daha sonra tehditler hakaretler yüzünden videoyu silmek zorunda kaldım. Benden sonra video tekrar yüklendi ve tehditler almaya devam ettim. Buradan bir tuşa basarak bilginin geniş kitlelere ulaştırılabileceğini, insanların gönüllerine dokunulabileceğini, yani dünyanın değiştirilebileceğini gördüm. Uzun bir süre ara verdim. Lise ve ilk üniversitem boyunca. Daha sonra kendime geldikçe, kendim oldukça, ne için yaşamam gerektiğini düşündükçe hayallerim ve hedeflerim gözümde canlanmaya başladı. Artık ne istediğimi biliyorum. İlk etapta insanlara ulaşmak, sonrasında onların sorgulamalarında ya da ellerini taşın altına koyduklarında yanlarında olmak.


yunus demirtas vlog kanalı

  • Sıradaki challenge spoiler verir misin?
Çektiğim challange eğlence kategorisindeydi. Son yüklediğim videolarda en çok o izlendi. Ancak bu alandan devam edip etmeme konusunda emin değilim. Hem maddi olarak beni zorlar hem de ulaşmak istediğim kitle o değil. Şu anlık aklımda bir şey yok. Nasıl ilerleyeceğimi zaman gösterecek. Ben de sizlerle birlikte göreceğim bunu.
  • Öğrenci misin? ne işle uğraşıyorsun?

Öğrenciyim. Başka bir işle uğraştığımda okulum ve hedeflerim aksayacak diye başka bir işle uğraşmıyorum. Ancak okuldan vakit bulabilirsem tekrar su satmaya başlayacağım harçlığımı çıkarmak için. Tam zamanlı olarak çalışmayıp asıl işlerime vakit ayırmak istiyorum.

  • Hedef kitleniz nedir? Ne amaçlıyorsun?

Hedef kitlem sorgulayan ve bir şeyler yapmak isteyen insanlara ulaşmak. Daha sonrasında o insanlarla bir şeyler yapmak. Para kazanmayı eklemezsem de olmaz tabi. Çünkü maddi zorluklar yaşamaktayım. Maddi amacım para kazanmak, manevi amacım ulaşacağım kitle ile bu dünya için bir şeyler yapmak diyebilirim.

  • Bir video hazırlamak için ne kadar zaman harcıyorsun?

Challange videosu 14 saat sürdü. Kitap seslendirmelerim 10-11 saat sürdü. Videolarım için çoğunlukla fazlaca uğraşıyorum. Sadece sohbet temalı canlı yayınlar için az zaman harcıyorum. Kayıt süresi kadar.

  • En büyük kariyer planın nedir?

İnanır mısınız? benim için hiç planım yok. Hayallerim var. Çünkü hayatın acı yönüyle yıllarca iç içe olmuş bir insanım. Hayatın ne göstereceği belli olmaz. Hayallerim için de şundan bahsedebilirim. Şuan parasızlık dışında beni zorlayan çok büyük bir dış bir etmen yok. Ben uzun vadede iyilik için mücadele etmeyi düşünürken erdemleri sadece nesnelere indiren insanlar dışında. Bu moralimi bozmuyor değil. Bir de  iç etmenler var. Bu süreçte benim yanımda olmayan insanlara karşı sağlam bir psikoloji ile kararlı bir duruş sergileyememem var. Olumsuzluklarda yıkılan, karamsarlığa düşen bir Yunus var. Ancak tüm bunlara rağmen de hayalleri olan bir Yunus var. Planlarım yok, ne olacağı, zamanın ne göstereceği belli olmaz. Ancak hayallerim var. Onlardan da kolay kolay vazgeçmeye niyetim yok. Youtube kanalımı büyütmek ve ulaştığım insanlarla birlikte bu dünya için bir şeyler yapmak.
  • Başka kanalları takip ediyor musun?

Enerjisini çok sevdiğim için Vlog olarak Engin Özdemir kanalını takip ediyorum. Kültürel olarak beni beslemesi için Dilozof, düşüncelerinin hepsine katılmasam da Cemre Demirel. Bir de yabancı çizim kanallarını.

  • Youtube plaketleri hakkında ne düşünüyorsun?

Şu anlık ilk hedefim 1000 aboneye ulaşmak. Katıl abonelerim olduğunda, plaket aldığımda çok mutlu olacağıma inanıyorum.
  • Sana ulaşmak isteyenler hangi bağlantıları kullanabilir?

Bana ulaşmak isteyen @yunuzdemirtas ve Youtube hesabımı takip edebilir

  • Bizim blog sayfamız hakkında görüş ve önerilerin nelerdir?

Çok tatlı bir sayfa. Ara verilmeden devam edilmesi gerektiğine inanıyorum. Daha güzel yerlere gelebilir. Üstelik benim cümlelerime değer verip dinlediği için beni çok mutlu ettiğini söylemem gerek. Yeni tema da çok yakışmış. Umarım hem ben hem de siz birlikte ilerleyip hayallerimize ve hedeflerimize ulaşırız.

Yunus Demirtaş videoları youtube


Yunus Demirtaş youtube kanalı ; Kanalı ziyaret etmek ve abone olmak için tıklayınız

Yorum Gönder

0 Yorumlar