Advertisement

Responsive Advertisement

Mindhunter: Zihin Avcısı Dizi İncelemesi

Zihin Avcısı dizi anlatım

ZİHİN AVCISI DİZİSİ HAKKINDA YORUMLARIM

Üniversite ara sınav sonrası dinlenmeyi hak ettiğim düşünerek finaller başlamadan Netflix dizi izleme kararı aldım son izlediğim netflix dizisi "la casa de papel" onun hakkında bir içerik oluşturmadım çünkü o diziyi anlatmak için yeteri kadar vaktim olduğunu düşünmüyorum. Zihin avcısı dizisi anlatmak gerekirse diziyi halen izliyorum 1.sezon'dayım FBI AJANLARI suçlular yaptıklarını kaleme alarak veya  bunu farklı cihazlarla kayıt altına alınıyor suçları neden işlediklerini neden böyle bir suçluluk psikolojisine büründüklerini algılamaya çalışıyorlar. heyecan verici ve sürükleyici bir dizi kesinlikle izlisiniz ve ayrıca bu dizi Netflix Orijinal İçerikleri listesinde yer almaktadır bizzat tavsiye ediyorum.

Zihin Avcısı - Mindhunter dizinin Konusu


Dizideki hikaye 1979 senesinde geçmektedir. Federal Tahkikat Bürosun'da gelişmekte olan kriminal psikoloji ve kriminal profil çıkartmanın erken senelerinde ve devam etmekte olan davaları çözebilmek için hapishanedeki seri katilleri sorgulayan, Jonathan Groff ile Holt McCallany tarafından canlandırılan iki tane FBI ajanı çevreninde dönmektedir. Filminin Bilgileri

Zihin Avcısı - Mindhunter dizinin Bilgileri

Yönetmen: David Fincher
Ülke: United States
Tür: Dram, Gerilim, Suç
IMDB: 8,6
Vizyon Tarihi: 4 Eylül 2009
Gösterim Süresi: 30-60 Dakika
Uyarlama:Mark Olshaker ve John E. Douglas'ın Mind Hunter: Inside FBI’s Elite Serial Crime Unit isimli eserinden
Mindhunter, 13 Ekim 2017 tarihinde Netflix'te başlayan bir Amerikan suç drama internet dizisi

Zihin Avcısı - Mindhunter dizinin Fragmanı


Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Zihin avcısı dizisi izlemedim hatta buradan duydum sanırım ben netfilx e geçmediğim için bu ara çok sık dillendiriliyor bu platform ama bizde geçeceğiz gibi dizinin konusu ilgi çekici teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netflix kesinlikle başlamanız için bir sürü neden var :) bence bu platform artık sosyal ihtiyaç haline gelicek gibi dizi zaten başlı başına muhteşem iyi günler dilerim :)

      Sil
  2. İzlemedim ama çok duydum :)
    Başlayayım mı? :)
    Ben de beklerim blog'uma, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle başlamalısınız ama izlerken hiç kaçırmamanız gerekiyor. çünkü olaylar çok kritik @Mert bey tabi ki uğrayacağım başarılar dilerim.

      Sil
  3. İlgimi çekti dizinin konusu, sanırım başlayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiddetle öneririm psikolojik olarak gerçekten etkileyici bir netflix dizisi.

      Sil
  4. Psikolojik dizileri seviyorsanız kesinlikle öneririm. Netflix dizisi olması da ayrı güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüşleriniz için teşekkürler @Emre bey

      Sil