Açıkögretim Kayıt yenileme nasıl yapılır?

Açıköğretim, iktisat ve işletme fakülteleri için AÖF kayıt yenileme işlemi

Açıköğretim sistemi kayıt yenileme işlemleri

Açıköğretim sistemi kayıt yenileme işlemleri gerçekleştirmek için güncel kayıt yenileme tarihleri arasında KAYIT YENİLEME TARİHLERİÖĞRENMEK İÇİN TIKLAYINIZ ilk olarak https://aof.anadolu.edu.tr/ adresine giriş yapılarak Kayıt Otomasyonu bağlantısı linki Kayıt Yenileme linkinden Ders Ekle-Sil yapılması gerekmektedir.

Açıköğretim fakültesi harç ücreti ödeme ve bankaya para yatırma

İlerleyen süreçte Ziraat Bankasından ödeme yönteminiz seçerek kayıt yenileme tutarını ödemeniz gerekmektedir.

  • Kredi Kartı
  • Banka Kartı
  • Mobil Bankacılık
  • İnternet Bankacılığı
  • ATM'lerden Ödeme

Kayıt Yenileme nasıl yapılır videolu anlatım


Eğer Bu Makalemizin Size Yardımcı Olmadığını Düşünüyorsanız Link Takip Ediniz.
Son olarak http://aof.anadolu.edu.tr adresi Öğrenci Otomasyonu linkini tıklayarak KAYIT YENİLEME TARİHLERİ içerisinde kayıt yenileme işleminizin kontrolünü yapınız.
Not: https://jdsezer.blogspot.com/ Blog Sayfamızın Anadolu Üniversitesi ile herhangi bir bağlantısı bulunmamaktadır. sadece içerik bilgilendirme amaçlı ve yardım amaçlı yazılmıştır. bu yazımız paylaşarak KAYIT YENİLEME İŞLEMİNİ gerçekleştirmek isteyen Anadolu Üniversitesi öğrencilerine destek olabilirsiniz."ANADOLU ÜNİVERSİTESİ KAYIT YENİLEME İŞLEMİNİ YAPMADAN ÖNCE İLK DERS SEÇİLMESİ GEREKMEKTEDİR DAHA SONRA ÖDEME YAPILMAKTADIR" kayıt yenileme işlemi kuralları ANADOLU ÜNİVERSİTESİ tarafından belirlenmektedir.
açıköğretim kayıt yenileme, aöf kayıt yenileme, açıköğretim üniversite kayıt yenileme, açıköğretim kayıt yenileme tarihleri, açıköğretim kayıt yenileme ne zaman, açıköğretim kayıt yenileme ücreti, açıköğretim kayıt yenileme ücreti ne kadar,

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !