Cafe tigris kimdir?

Cafe tigris röportaj

Cafe tigris Röportaj Gerçekleştirdik

  • Merhaba Tigris hanım kendinizden bahseder misiniz?
Merhaba ben Tigris eskişehir'li bir babanın ve trabzonlu bir annenin en küçük çocuğu olarak,karlı bir şubat ayının onuncu gününde Van'da dünyaya merhaba dedim. Üniversite’ye kadar Eskişehir’de yaşadım. Ankara Gazi Üniversitesi’nde okudum. Dört yıl Kastamonu'da görev yaptıktan sonra Eskişehir’e döndüm.Tigris iyidir hoştur,kolay kolay kimseye kızmaz,kin gütmez ama bir kere sildi mi bir daha asla ve asla dönmez.Ama bilir ki sildiği kişi bunu çoktan haketmiş,hatta uzatmaları bile oynamıştır. Sevdi mi'de sonsuz ve karşılıksız bir sevgiyle bağlanır. Yüreğinden koparmadığı çocuk yanı sayesinde,umutları hep tazedir. Ölümden gayri herşeyin bir çaresi olduğuna inanır,sık sık da yaşama geliş amacını sorgular ve bu doğrultuda yaşamaya gayret eder. Kendini kısaca şöyle tanımlar:
44 yaşındaki bedenimde 6 yaşın çocuksuluğu ile 60 yaşın olgunluğunu gül gibi geçindirip gidiyorum.
İnsanları çok sever,Vatan Bayrak ATATÜRK aşığıdır.Sanat müziği,Şiir,Türk Kahvesi olmazsa olmazıdır.Kitapların dostluğu yüreğinde hep başkadır.Kitaplara ve okumaya olan sevgisi sayesinde dört kütüphanede adının yaşaması ile verilebilecek en güzel ödüle sahiptir.Kısacası iyidir bizim Tigris.Birisine maddi ve manevi zarar vermekten çok korkar,kendi yağıyla kavrulup kimseye yük olmak istemez.Yaşama ve insanlara sonsuz sevgiyle bağlıdır.
  • Blog sayfanızın alan adının anlamı nedir ?
Blog sayfamın adı mahlasım olan TİGRİS’ten geliyor.İleride CafeTigris’i hayata geçirmeyi düşündüğüm için,blog sayfama bu adı vermeyi uygun gördüm.Blog sayfamda benim dostlarımı ağırladğım bir cafe çünkü.Tigris’in anlamına gelince Dicle Nehri’nin mitolojik adıdır.
  • Eskişehir deyince deniz hanım neleri anımsıyorsunuz ?
2000 yılından beri Eskişehir’de yaşadığım için size Eskişehir’in güzelliklerinden bahsedebilirim.Eskişehir Kültür,sanat,sosyal yönlerden çok hızla gelişmiş, dünyaca tanınmış ve takdir görmüş bir belediye başkanına sahip ender şehirlerden birisidir. Yılmaz Büyükerşen Hocamızın gerek Anadolu Üniversitesi’ne ve gerekse Eskişehir’e olan katkıları çok büyüktür. Yaşaması kolay ve huzurlu bir şehir olması beni kendine bağlayan en büyük sebeptir.Memleketim de olması ayrı bir gurur sebebidir.Son yıllarda mehdinin çokça duyulması nedeniyle turist akınına uğramıştır.Kim bilir bir gün sizin de yolunuz düşer ve Cafemde sıcak bir sohbete eşlik eden kahveler içersiniz.
  • Sanat müziğinde kendiniz geliştirmeyi neye borçlusunuz?
Kastamonu’da çok iyi hocalarla tanışma imkanı yakalamam ve TRT’nin değerli sanatçılarına sunuculuk yapmam sadece sanat müziğinde değil her konuda kendimi geliştirmeme neden olmuştur.
  • Blog yazmaya nasıl başladınız hedefiniz ve amacınız nedir?
2013 yılının 1 ocağında bu yola çıktım. O zamanki adıyla "Minik meleklerim" sınıfımın güncesi öğrencilerimin ve velilerimin arasında bir köprü görevi görecekti. Yanlış zaman ve yanlış insanlara hizmet verdiğimin farkına kısa zamanda vardım. Baktım olmuyor. "CafeTigris hayatımın güncesi" olarak yoluna devam etmeye başladı. Cafe sıcaklığındaki,ikinci evim de diyebileceğim blog sayfamda bazen,bir resim,bazen bir şiir,bir anı,bir yemek tarifi,okuduğum bir kitabı paylaşır oldum her geçen gün dostlarımın sayısı artıyor.Bu gün itibariyle 629 oldu. Amacım kalıcı dostluklar ve yeni dünyalar keşfetmek.Buradaki yazılarım ve şiirlerimi'de kitap artarmak.
  • Blog sayfanda nasıl bir kitle hedefliyorsun?
  • Açıkcası bloğumu hep güncem olarak gördüm,çoğu zaman kendim için yazdım.Okumayan'a pek kırılmadım. Ama yavaş yavaş tanınmak paylaşımlarım ilgi çekici hale gelince yorumlar benim için çok önemli bir hale gelmeye başladı.Şimdilerde daha çok bloggerle etkileşim halinde olmak en büyük isteğimdir.
  • Bir blog yazarı olmanın size artı ve eksi yönleri nelerdir?
Blog yazarı olmamın en olumsuz yönü çevremdeki fesat ve kıskanç bakışlara maruz kalmam oldu,başkalarından farklı işler yapmak kıskanılmayı da beraberinde getiriyor.Olumlu yönleri ise,benim gibi düşünen birbirinden değerli dostlar edindim.Farklı dünyaların kapısını araladım.Yazarak kendimi daha iyi ifade ettiğimi gördüm ve kendimi daha geliştirir oldum.Bunda Yayınlarıma yapılan yorumlarında katkısı çok büyüktür.
  • Ne tür kitaplar okumayı seversin? okuyup beğendiğin kitaplardan bize önerebilir misin?
Zengin bir kitaplığa sahip evde doğup büyüme şansına sahip olduğum için,kitaplarla olan dostluğum çok eskilere dayanır. Her türden kitabı okuyorum.Mesleğimle ilgili,Türk ve Dünya edebiyatından,güncel kitaplar,dönem olaylarını içeren romanlar,Önereceğim kitaplara gelince okumak için her kitap ayrı bir değerdir. Ama bende Çocuk Kalbi’nin yeri başkadır.



  • Edmondo De Amicis
  • Çalıkuşu (Reşat Nuri Güntekin)
  • Son günlerde okuduğum ve gerçekten herkesin okumasını özellikle tavsiye edeceğim kitaplar.
  • Mustafa kemal ( Yılmaz Özdil )

    • Genellikle ne tür yemekler yaparsınız ? "Pişirip yedirmeyi çok seviyormuşsunuz" :)
    Yemek yapmam için çok özel bir neden olmalı.Yoksa bir çorba ile akşamı kolay geçiştiririm,elimin lezzetli olduğunu söylerler.Ancak dediğim gibi canım istemediği sürece yemek yapmaya beni kimse ikna edemez.Yemekte şunu iyi yaparım diye bir iddiam yok,pasta yapmak ayrı bir keyiftir.Süsleme kısına bayılırım,ama dediğim gibi içimden gelmezse yapmam.Kimbilir bir gün siz'de elimden pasta yemek şansına sahip olursunuz.
    • Sizinle İletişim Geçmek İstiyen kullanıcılar için iletişim adresleriniz nelerdir?
    Blog Link:www.tigrisdriver.blogspot.com 

    Sosyal medya hesaplarım
    Twitter: @CafeTigris
    Facebook: Tigris Driver
    Instagram: tigris_ds
    Google+: Tigris Driver
    Keyifli sohbet için Sezer bey size çok teşekkür ederim.

    Yorum Gönder

    33 Yorumlar
    * Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.
    1. Çok güzel bir ropörtaj olmuş.,
      cafetigris, uzun zamandır takip ettiğim bir blog. anlamını merak ediyordum sayenizde öğrenmiş oldum.. ropörtajı yapanında yanıtlayanında eline sağlık..

      her ikinizede başarılar..

      YanıtlaSil
    2. Çok teşekkür ederim keyifli bir sohbetti.
      Yeni dostlarımı bloğuma kahveli sohbetlere bekliyorum
      Sevgiyle

      YanıtlaSil
    3. Yanıtlar
      1. Teşekkür ederim sevgili Ümran Tuncer

        Sil
      2. Teşekkürler isimsiz olmanız ne kötü. Kime teşekkür ettşm acaba ?

        Sil
    4. Çok teşekkür ederim , beni mutlu ettiniz

      YanıtlaSil
    5. Tebrik ederim bu güzel konsept için ayrıca teşekkürler :)

      YanıtlaSil
    6. Harika bir röportaj olmus. Tigris ennnn sevdiklerimizden 😊

      YanıtlaSil
    7. Harika bir röportaj kaleminize sağlık 😊

      YanıtlaSil
    8. Çok keyifliydi. Güzel ve özenli sorulara samimi verilen cevaplar. Her ikinizin de emeğine sağlık.

      YanıtlaSil
    9. ayyyy tatliş sohbet olmuş sevilmez mi ooooo :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Eşekercimmm Deepcim teşekkür ederim 😍😍

        Sil
    10. Röportaj çok güzel olmuş .Cafe açma ve blogunuzu cafeniz olarak görme fikri çok hoşuma gitti. Umarım herşey gönlünüze göre olur .Sevgiler...

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Çok teşekkür ederim. Bakalım hayalim ne zaman gerçek olur.
        Sevgiyle

        Sil
    11. Güzel bir röportaj olmuş gerçekten.Emeğinize sağlık.
      Sevgiler,selamlar

      YanıtlaSil
    12. Paylaşımlarını keyifle takip ediyorum. Sevgilerrrr :)

      YanıtlaSil
    13. Keyifle okudum. Sevgilerimle :))

      YanıtlaSil
    14. Ben bu röportajı görmemiştim. Ne güzel bir sohbet olmuş böyle. :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Merhaba @Gülhan hanım blog sayfamız hoş geldiniz beğenmeniz sevindim yorumunuz için teşekkürler

        Sil
      2. Teşekkür ederim 😀😀

        Sil
    15. Tigris samimi bir şekilde anlatmış kendini 😀

      YanıtlaSil

    #buttons=(Accept !) #days=(20)

    Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
    Accept !