Kış Mimi

Kışlık Mim

Kış Mimi

 

Merhabalar Takip ettiğim blogları gezerken Mor Düşler Kitaplığınn Paylaşmış Olduğu Kış Mimi Gördüm Ve mim başlatan Beauty Life Türkiye Kış Mimi Başlatmış ve bir çok blogger mimlemiş bende uzun zamandır çeşitli sebeplerden dolayı blog yayınlamaya ara vermiştim ve konu mim olunca bende katılmaya karar verdim ve işte buradayız. mimlere katılmak benim için bir hobi olduğu için bende mimlerde yerimi almaya karar verdim. soruları çözerken hemen hemen birbirine benzemesi beni biraz zorladı ama olsun bu hikayenin sonunda bende bir çok blog yazarını mimledim ve umarım onlarda bu mimde yerlerini alır ve umarım güzel bir mim tablosu ortaya çıkar. 

    1.Kışın ne yapmaktan hoşlanırsın?

Kış ayları bulunduğum bölgeden dolayı Eskişehir'in ayazından çoğunlukla sert geçmekte pijamalarım ve panduflarım giyerek sıcak bir salep ile kimi zaman güne başlıyorum. motivasyon için güzel bir şarkı ve kimi zaman kulaklığımı takıp ufak bir yürüyüş hem temiz hava alıyor hem de günün keyfini çıkarıyorum.

    2.Kış sana ne hatırlatıyor?

Kış küçükken çok sevdiğim bir mevsim iken büyüdükçe çokta hoşnut olmadığım bir mevsim olduğu için genelde hayatın ne kadar zor olduğunu hatırlatıyor ve genelde şükretmeye yöneltiyor ve sevdiklerimle bir olmam gerektiğini ve bir gün çiçek açan bir çok ağaç, bitki varken nasıl birden hayatın durma noktasına geldiğini kimi zamanda her anın kıymetini bilmemiz gerektiğini hatırlatıyor.

    3.Kış denildiğinde aklınıza ilk ne geliyor?

Kış denilince sanıyım ilk akla gelen bol bol sıcak yatağımda uyumak, güzel bir film izlemek ve sanırım sağlam bir yemek yemek diyebilirim.

    4.Kış mevsiminin en çok sevdiğiniz yanı nedir?

Kış mevsiminin en çok sevdiğim yanı sessiz bir ortamda dışarıyı izlemek ve kahvemi yudumlayıp yeni projelerim üzerinde çalışmam.

    5.Kışın kullandığınız favori kozmetik ürününüz hangisi?

Düzenli kullandığım bir favori kozmetik ürünüm yok veya bir marka takıntım yok ama loris parfümlerini seviyorum ve kullanıyorum.

    6.Özellikle kışın yapmaktan hoşlandığınız bir şey var mı? Varsa nedir?

Kışın yapmaktan en çok hoşlandığım şey yazın giyemediğim sweatlerimi giyebilmek en çok hoşlandığım konulardan bir tanesi ama tek sorun eskisi gibi sweatlerin uygun fiyatta olmaması benide biryandan en çok üzen konulardan bir tanesi.

    7.Kış yemeklerinden en çok hangisini tüketirsiniz?

Kışın genelde kuru baklagiller ve mandalina portakal vazgeçilmez meyveleri tüketmeyi seviyorum ve genellikle besin değeri yüksek ürünleri tüketmeye çalışıyorum daha çok abur cubur yerine onlara öncelik veriyorum.

    8.Yaz mı? Kış mı?

Tabi ki de Yaz

    9.2022 ye veda ederken ne söylemek istersin?

Umarım 2023 yılı 2022 yılına göre benim için daha çok sağlık huzur ve paranın kazançlı çıkacağım bir yıl olmasını ve hastalık, bela, fakirliğin azalacağı bir yıl olmasını diliyorum ve Bu Mim okuyan herkesi bu mime davet ediyorum.


Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.