Cansel Koç Kimdir

Youtube cansel koç

Youtube - Cansel Koç Kimdir


  • Cansel Koç kimdir? bize kendini anlatır mısın?

24 yaşındayım. Samsunda yaşıyorum. Kitap okumayı, film izlemeyi, sürekli yeni şeyler öğrenmeyi çok seviyorum. Aslında hobim sürekli araştırma yapmak diyebilirim. Ayrıca Youtube'de videolar çekiyorum.

  • Youtube videoları çekmeye nasıl başladın?

Devamlı bir youtube seyircisiyim. Özellikle bilgi verici videoları çok beğeniyorum. Ben de kendi hobilerimi, merak ettiklerimi araştırırken bunu insanlarla da paylaşmak istedim. O yüzden kanalım aslında beni yansıtıyor.

  • Etrafınızdakiler youtuber olmanız nasıl tepki  gösteriyor?

Hiçbir olumsuz tepki almadım ne ailemden ne de çevremden. Hatta abim bazen video fikirleri de veriyor bana :).

  • Öğrenci misin? ne işle uğraşıyorsun?

Aslında iş arıyorum diyebilirim ama durumlar malum. Şu anda bırakın insanların işe alım yapmasını, firmalar varlığını korumakta bile çok zorluk çekiyorlar.

  • Hedef kitleniz nedir? ne amaçlıyorsun?

Aslında hedef kitlem benimle aynı merakı paylaşanlar. Araştırdığım konularda merakı olanlar, daha çok bilgilenmek isteyenler videolarımı izleyebilirler. Şu an youtube için tek amacım tabii ki kanalımı duyurabilmek.

Cansel koc youtube kanalı

  • Bir video hazırlamak için ne kadar zaman harcıyorsun?

Konusuna göre videoyu hazırlama sürem değişiklik gösteriyor aslında. Videolarım'da anlattığım olayları desteklemek için çok fazla görüntü kullanıyorum. Aynı zamanda videonun akışına uygun arka ses seçmeler ve onu iyi bir ses seviyesinde tutmam gerekiyor. Ayrıca kurgudan önce de araştırmalarım oluyor. Araştırmalarımı yazıya dökerken çok uğraşıyorum. Çünkü devrik cümleler ya da aynı şeyleri tekrarlamalar gibi bir durum içerisinde kalmak istemiyorum. Akıcı olmasını sağlamaya çalışıyorum. Yani aslında bu 8-10 dakika da izlenilen bu videoların hazırlanma süreci uzun bir zamanımı alıyor.

  • En büyük hayalin nedir?

En büyük hayalim günün birinde kendi işimi yapmak.

  • Başka kanalları takip ediyor musun?

Youtube'de çok sevdiğim kanallar var. Özellikle Barış Özcan kanalını gerçekten çok severek izliyorum. Kurguları, konuları harika. Başak Kablan ve Ruhi Çenet’in kanalları da severek takip ettiklerimden.

  • Youtube plaketleri hakkında ne düşünüyorsun?

Youtube plaketlerini aslında teşvik edici buluyorum. Daha fazla içerik, daha fazla emek...

  • Sana ulaşmak isteyenler hangi bağlantıları kullanabilir?

Bana ulaşmak için instagram hesabımı (@canselkc) kullanabilirler. Ya da mailim adresimden'de (canselkoc.ck@gmail.com) ulaşabilirler.

  • Bizim blog sayfamız hakkında görüş ve önerilerin nelerdir?

Blog sayfanızda kesinlikle harika emek var. Zaman geçirirken keyif alıyorum. Ayrıca röportaj davetiniz için de çok teşekkür ediyorum :).

Cansel koç videoları youtube


Cansel koç youtube kanalı ; Kanalı ziyaret etmek ve abone olmak için tıklayınız

Yorum Gönder

3 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.
  1. Ben duymamıştım :) neyse tanımış olduk eyw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim vesilemiz ile yeni insanları tanımanız ne güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !