Sendenbendenbizden5.blogspot.com Röportaj Gerçekleştirdik

Sendenbendenbizden5.blogspot.com röportaj tamamlandı

Sendenbendenbizden5.blogspot.com Röportaj Yayınlandı

Merhabalar sendenbendenbizden5.blogspot.com öncelikle röportaj teklifimiz kabul ettiğiniz için teşekkür ederim umarım röportaj gerçekleştirirken eğlenirsiniz ve umarız ki diğer projelerimize de katılım sağlar yer alırsınız ve hazırsanız röportaj için hazırladığımız sorulara geçiyorum

Öncelikle sizin hakkınızda bilgi toplayalım bize kendinizden bahseder misiniz?

1993 yılının eylül ayında Ankara'da hayata gözlerini açmış, kitaplarla büyümüş, haliyle kitaplara dair hayalleri son bulmayan bir kızım. Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler mezunuyum. Uluslararası İlişkiler alanında yüksek lisansımı tamamladım ve şuan doktora eğitimimi sürdürmekteyim. Aynı zamanda Ankara Üniversitesi Kore Dili ve Edebiyatı bölümünde birinci sınıfa başlamış bulunuyorum ve Açık öğretim Fakültesinde Türk Dili ve Edebiyatı 3. sınıf öğrencisiyim. Gördüğünüz gibi hayatım okumak üzerine kurulu.😃 Tahmin edersiniz ki akademisyen olmayı istiyorum.

Blogger Servisin'den ne kadar memnunsunuz?

Blogger güzel bir platform, ancak ciddi eksiklere sahip. Örneğin; akıllı telefonlarla erişebileceğimiz bir blogger uygulaması benim için harika olurdu. Gerek reklamlar gerek sayfa teması... Blogger beni yoruyor maalesef.

Blogger sayfanızın tasarımı size mi ait tarafınızca mı tasarladınız?

Blogger'a dair teknik bilgilere henüz yeterince hakim olmadığım için sayfa tasarımım konusunda blogger arkadaşlarımdan yardım alıyorum.

Genellikle hangi kategoride içerikler yazıyorsunuz ve amacınız nedir?

Blogum kişisel bir blog. Ancak çoğunlukla okuduğum kitapları yorumluyor ve edebiyatla ilgili içerik üretiyorum. Aslında her alanda yazıyorum. Seyahat, Uluslararası İlişkiler, Film, Dizi vb. Amacım ise fikirlerimi, hayallerimi ve ideallerimi kendime saklamak yerine çok daha büyük bir kitleye ulaştırmak...

Blog sayfanız'dan herhangi bir gelir elde ediyor musunuz?

Google Ad sense reklamları sitemde mevcut ama çok cüzi bir miktar birikti. Zaten blog açarken ''para kazanayım'' şeklinde bir düşüncem de yoktu.

Blog yazmaya ne zaman başladınız ?

2016 Ağustos ayından beri blog yazarıyım.

Blog sayfanız misafir yazar almayı veya farklı projeler gerçekleştirmeyi hiç düşündünüz mü?

Misafir yazar almayı düşünüyorum. Bu konuda talepler olursa mail adresimden bana ulaşabilirler. Blogumun sınırları dışına çıkmayacak her konuya açığım. Blogumda akademik paylaşımlar da yapmak istiyordum, ancak bunun için farklı bir blog açmayı tercih ettim. Umarım o blogu da iyi yerlere taşıyabilirim.😃

Blogger sayfanızı bu kadar başarılı bir hedef kitlesine ulaştırmayı nasıl başardınız?

Yoğun eğitim hayatım sebebiyle her dönem düzenli olarak yazı paylaşamıyorum. Buna rağmen yazdıklarımın özenli olmasına dikkat ediyor ve asla alelade yazmıyorum. Benim için blog sahibi olmak çocuk sahibi olmak gibi, büyük bir emek ve bakım istiyor. Bu nedenle 40 gün yazmasam da 41. gün yazı geldiğinde yorum yapacak ufak ama çok ilgili bir kitlem var. Hepsine teşekkür ediyorum ve onları çok seviyorum.💕

Bizim blog sayfamız hakkında düşünceleriniz ve eleştirileriniz neledir ?

Blog sayfanız ile yeni yeni tanıştım. İyi ki iletişime geçmişiz! Sayenizde yeni bloglar da tanıyor ve sayfalarını inceliyorum. Daha ne olsun! Bir blogger için etkileşim çok önemli ve bu manada sayfanız tam bir aracı.

Bizim blog sayfamız hakkında blog sayfanız'da bir içerik yazar mısınız?

Seve seve yazarım!

Size ulaşmak isteyen okuyucularımız hangi kaynaklardan faydalanabilir ?

Email : sendenbendenbizden5@gmail.com adresinden hızlıca dönüş yapabilirim. Genelde Instagram sayfamı ve mail adresimi aktif kullanıyorum.
Sosyal Medya Hesaplarınız: 
Instagram: https://www.instagram.com/kitapgurmesi_studies/
Twitter: https://twitter.com/SndenBndenBzden
Facebook: https://www.facebook.com/sendenbendenbizdenblog/

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !