Aradasacmalamaklazim.blogspot.com Röportaj Gerçekleştirdik

Aradasacmalamaklazim Röportaj Tamamlandı

Aradasacmalamaklazim Röportaj Gerçekleştirdik


Aradasacmalamaklazim.blogspot.com Röportaj Gerçekleştirdik

Yayınımız yayınlandı fulya hanım bizimle röportaj gerçekleşleştirdiği ve bütün boşlukları eksiksiz doldurduğu için sonsuz teşekkür ediyorum

(~Kişisel Bilgileriniz~)

*Ad Soyad & Lakap 

Fulya Erdoğan – Hmmm! Uzun zaman önce bana Safinaz derlerdi ama ne Temel nede Kaba Sakal görünmedi karşımda ^.^

*Yaşınız 

1978`liyim ama hiç göstermiyorum valla.

Yaşadığınız Şehir & Memleket

Antalya`nın ücra bir köşesi – Samsun ama hiç görmedim, bu yüzden Türkiyeliyim ben diyorum ^.^ (Asker çocuğuyum da)

Evli & Bekar ? 

Ölümüne Bekar gibi görünüyor ^.^
                                   
*Email   Adres

hatcepsut@gmail.com

Telefon

Açıklamamayı Tercih ederim.

Eğitim Durumunuz

Üniversite Mezunu

Hobileriniz  

Anime,Manga,Dizi,Film,Puzzle,Gözlemleme,Fotoğraf çekme,daha fazla tembellik için neler yapmalıyım düşünceleri,insan zihinlerinin işleyişiyle ilgili fikirler yürütme,kişi analizleri,yetenek sınamaları,sıradanlıktan kaçmanın yollarını arama...bende hobi çok ama şimdilik aklıma bunlar geldi.

[~Sosyal Medyada Siz~] 

Facebook - https://www.facebook.com/aradasacmalamaklazim/
Twitter
İnstagram - hatcepsut
YouTube
Google+ - https://aradasacmalamaklazim.blogspot.com/
Diğer: Pinerest – Fulya Erdoğan


Bize kendinizden bahsedermisiniz?

Emekli asker baba ve emekli öğretmen çocuğuyum. Bir abim var, kardeş aranır ^.^ Çifte disiplinle yetişen uçuk kaçık,ele avuca sığmayan,düz duvara cidden tırmanmış bir çocukmuşum. Hala büyüyemedim ama ev kuşu oldum.

Günlük Yaşantınızda Nasıl birisiniz?

Pratik Tembellerden. İşi çabuk bitirip, yan gelip keyfime bakarım.

Hayatınızda Örnek Olarak Aldığınız Birisi Varmı?

Tutumluluk bakımından annem.Teknik bilgilerde babam.Neler yapılmamalı konusunda ailenin geri kalanı ^.^

En Çok İlgi Duyduğunuz konu nedir?

´´Neden?`` sorusuyla cevaplanabilinen herşey.

Sizce Wordpres Blogger?

İlk blogger çıktı armalarımda karşıma. Bir arkadaşım da Blogger kullanıyordu. O dönem Wordpres den haberim bile yoktu. Sonradan karşılaştım. Sebebi network üzerinden yeterli tanıtımının olmaması olabilir mi acaba? Tüketim = Reklam bu hayatta. Bire bir denemediğimden karşılaştırma yapamayacağım ama iki ortam arasında yorum ve takip kolaylığı olsa iyi olurdu.

Sizce Hotmail Gmail?

Yıllardır ikisinide kullanırım. Ama ilk hotmail adresim oldu. Gmail kullanımı bu kadar kolay değildi eskiden ama hotmail outlook ile birleştiğinden beri gözümden düşmüş durumda.Ev kullanıcıları ya da basit kullanımlı ortamdan çıkmış durumda.Yinede ikisinide hala kullanmaktayım.

Sizce Instagram Facebook? 

Facebook hesabına ihtiyacım blogger ve manga hanta için olmuştur yoksa hiç açmazdım.Instagram çevrem günlük ve pro fotoğraf çeken uluslar arası kişilerle dolu.Uzak ara Instagram diyorum.Amaca uygun platform oluşturduğunuzda çok işe yarıyor.

Sevdiğiniz Müzik Türleri?

Genelde yabancı dillerde müzikler dinlerim.Türkçe olunca sözler dikkatimi dağıtıyor.Daha çok Ruh halime göre melodi dinliyorum desem daha doğru olur ^.^

En sevdiğiniz Müzik?

İşte bu zor bir soru çünkü benim hiçbir konuda en sevdiğim denilen birşeyim yok.Tarz desem yine olmaz,çok çeşitli dinliyorum.Maalesef bu sorudan 0 aldım ^.^

Geleceğe dair planlarınız projeleriniz varmı varsa bizimle paylaşırmısınız ?

Bir dağ köyünde, sebze ekip tavuk yetiştirebileceğim büyüklükte bahçesi olan bir evde günlük işlerle uğraşıp sonu beklemek.Daha öte planım mevcut değil ^.^

Sosyal Medya Günlük Yaşantınızı Ne kadar etkiliyor?

Yeni fark ettim ki epey bir etkiliyor.Bu sebeple İnternet Diyetine başladım.Haftanın bir günü hiç internetle uğraşmıyorum.

Sosyal Medyada Takipçileriniz Var mı?

Var gibi görünüyor ama sebebini çözmüş değilim ^.^

Sosyal Medya Size neler Kazandırdı?

Bilgi ve deneyim.

İnternet Vakit geçirmek sizce yararlımı?

Dozunda ise evet.

İnternet'e Neler ile Vakit Geçirirsiniz?

Genel olarak dizi,anime,blog arasında dönüyorum şu sıralar.Ben TV izleyen biri değilim.

Çevrenizdeki Yakın dostlarınızın blog yazmanıza nasıl bakıyorlar?

Gayet iyi.Hatta annemin blog açmasında ve yazmasında yardımcı oluyorum.

Sizin Hakkınızda Eleştiri Yapan İnsanlara Tepkilerininiz Oluyormu?

Haklılarsa hayır ama değillerse içimden sövüyor olabilirim ^.^ Bunu bloga yansıtmayacak kadar düşünceliyim.

Yakın çevrenizde Webmaster & Bilgisayar Mühendisi veya Yazar dostlarınız varmı?

Yüz yüze tanıştığım ya da aile içinde yok.

Bilgisayar Beceriniz Nasıl? 

Orta sanırsam galiba ^.^ Kriterin ne olduğunu bilmediğim için.

Word Excel Office Programları İle Aranız Nasıl?

Düzenli kullanıyorum ama dört dörtlük değil.

Bize Destek Olmak İstermisiniz?

Ne tür bir destek olduğuna bağlı.

Bizim Bannerimiz'i Sayfanızda Yayınlarmısınız?

Üzgünüm sayfamı olabildiğince reklamsız tutmaya çabalıyorum.

Bizim Yayınlamamızı İstediğiniz Makaleniz Veya Konunuz Varmı? 
Sizin içeriğinize uygun bir yazım olursa, neden olmasın.

Grafilerlik Bilginiz Varmı?

Güzel Sanatlar Tekstil tasarımı bölümünden mezunum.Ps bilgim başlangıç seviyesinde maalesef.Manga Hanta Grubunda balon temizleme yapıyorum sadece.

Kendi Tasarladığınız Grafik Çalışmaları Varmı? 

El çizimlerim vardı bir zamanlar ama sanırım attım.

Haberleri Takip ediyormusunuz?

Ayda bir şöyle bir bakarım.Son durum ne diye ^.^

Hangi Tür Haberlerden Hoşlanırsınız?

Bilim-Teknoloji

Kurmuş olduğunuz Site & Youtube Kanalınız'ın belli bir adres varmı Konum? 

Yok.Hiç uğraşmayı da düşünmüyorum.

<~Web Bilgileriniz~>

Site&Blog 

https://aradasacmalamaklazim.blogspot.com/

Site Adı 

 Arada Saçmalamak Lazım ^.^

Site Adı aklınıza nerden geldi?

 2016 yazında elime defter alıp farklı konularda aklıma ne gelirse yazmamı önermişti annem.Hem hitabet tarzım hem de hayal gücümün zenginliğine güvendiğinden kitap falan basarım sanmış olabilir.Hoş böyle bir isteğim var ama maalesef uzun süre odaklanamadığımdan dolayı yazılarım hep kısa oldu.Konular kendi içinde gayet normal olsada birleşince hiçbir anlam ifade etmediklerini fark ettim.Başlık koymakta zorlanan ben Saçma Seriler altında toplayıp bir kenara not almıştım.Sonunda bir kitap olamadılar belki ama arada sırada kendimce saçmaladığımı düşündüğümden Blog adımı bu şekilde koyma kararı aldım.Baktım ki kimsecikler almamış bu adı bende hemen atladım üzerine ^.^

Site Sloganı

Maalesef böyle birşeye sahip değilim.

Site Sloganı aklınıza nerden geldi?
-

Ne Zaman'dır İçerik Yazıyorsunuz?

İlk yazım 9 Şubat 2017

Sitenizin Banneri & Logo Varmı? 

Nasıl yapıldığını bulursam bir tane tasarlarım sanırım ^.^

Siteniz'in Amacı Nedir?

Dışavurumculuk başlığı altında kendimi ifade etmeye çalışmak.

Sizin Hedefleriniz Nelerdir?

Yazarak ulaştığım kendimi ifade edebilme yeteneğini yüz yüze insanlarda da başarmak ^.^

Bizim blogumuz hakkında sayfanızda yazı yazmayı düşünürmüsünüz?

Blog ve Blogger tanıtımlarım mevcut.Buyurun Misafirim Olun ^.^ bölümümde var.elbette tanıtırım.

Sizce kimlerle Röportaj yapmalıyız?

https://keremesenafikirsanat.blogspot.com/  - Mail Gönderildi

http://kafadergi.blogspot.com/   - Facebook Mesenger'den Ulaşıldı

http://herteldensef.blogspot.com/ -  Mesaj Gönderildi

http://levlaninnotdefteri.blogspot.com/ - Röportaj Mevcut

http://kendinigelistiir.blogspot.com/ - Üzgünüm Ki İrtibat Kurulamadı

Hangi Resmi Firmalara Röportaj İstediği Gönderelim?

Google : kendisine.Yeniliklerine uyum sağlamak zor bari önden açıklama alırız.

Blogger kendisine.İlk başlayanlar için uygun bir açıklama neden yapmıyorlarmış bir soruverin.Birde en son yenilik ve gelecek planları nelermiş ^.^

Bizim eksiklerimiz neler?

Sitenizdeki her başlık ya Türkçe ya da İngilizce olsun.Gaget başlıkları dahil.Herkes ingilizce bilmiyor ama görünüm olarak da bir karmaşa yaratmakta bence.

Çok renklilik ve hareketlilik gözü yorar ve itici gelir.Ana sayfanızdaki renk tonlamalarına dikkat etmeniz gerekir bence.

Konu içeriği doldukça siteniz daha güzelleşiceği gibi bilgi çorbasına da dönüşebilir.´´Ne arıyordum ben`` ya da ´´neye baksam acaba`` soruları uyandırmaz umarım gelecekte.

Blogumuz'da Eklenti Olarak Ne Görmek İstersiniz? (örnek canlı iletişim)

Şu anda gözüme çarpan birşey yok.

Blogumuz Teması Sizce nasıl Önerdiğiniz bir blog teması varmı?

Konunuz dahilinde size en faydalı olanı seçiceğinizden eminim fakat ilgi geçmek istediğiniz okur kitlesi bakımından bence temayı olabildiğince düzenli ve sade tutmanızı öneririm.

Ne Zaman Makale Yazmaya Başladınız?

Hiç yazmadım.Kısa hikayelerime yayın teklifi gelmişti ama uzun zaman önceydi.

Google Sizin Makaleleriniz'e Önem Veriyor?
-
Herhangi bir ücret Kazanıyormusunuz (kazanıyorsanız hangi firmalarla çalıştınız?)
-
Sitemizin Tanıtım Yazısı Yayınlarmısınız?

Elbette yayınlarım.

Ne sıklıkla Makale Yazıyorsunuz?
-
Sitenizde ne kadar zaman harcıyorsunuz?

Günlük değişsede 5 saatten fazla olsa gerek.

Ortak Olduğunuz bir firmalar varmı?
-

Takip Ettiğiniz Site Sayfaları Neler? 

http://www.turkanime.tv/

http://www.mangahanta.com/

http://www.koreanturk.com/

https://www.asialogy.com/

https://yts.ag/

Takip Ettiğiniz Forum Sayfaları Neler? 
-
Sizi Dost Sayfamız Olarak Ekliyelimmi? (Dofollow Olacaktır)
-
Sitemin Tanıtımını ne sıklıkla yapıyorsunuz?

Henüz hiç yapmadım.

Siteniz Tanımı Reklamı için hiç ücret ödediniz mi?

Hayır ödemedim ve ödemeyi düşünmüyorum.

Sitenize gelen Yorumlarla İlgilenir misiniz?

Elbette.Uygun olduğum en kısa zamanda cevap yazarım.

Sitenize veya blogunuza aktif kullanıcılar geliyormu?

Yayın yayınladığım her zaman geliyorlar.

Bizim blogumuz hakkında fikirleriniz Nelerdir?

İleride daha da güzelleşir umarım ^.^

Bizim blogumuz hakkında   görüşleriniz nelerdir?
-
Bizim blogumuz hakkında önerileriniz?
-
Bizim Blogumuz Hakkında Eleştrileriniz Neler?

Bu sorulan soruların çok uzun olması.Kendimi CV dolduruyormuş gibi hissettim.Bazı soruları tekrar tekrar sormuşsunuz bir iki değişik cümleyle, bence sorularınızı gözden geçirin.Herkesin bu kadarını cevaplayacak sabrı ya da zamanı yoktur.Özel bilgilere de girmezler.

Sizce hangi konularda Yazı  Yazmalıyız?

Bilgilendiren  bloglardan olucağınız kesin.Hem günceli hemde farklı türden kişilerin yazılarına yer verirseniz güzel olur.

Sizinle Gercekleştirmiş Olduğumuz röportaj'ı sitenizde bahsedermisiniz?(Cevabınız evet ise yayınlayınca bize mail atarmısınız)

Bana sizin site tanıtımınızla ilgili bir yazı yollarsanız bahsedebilirim elbette ^.^

Bize önerebileceğiniz Bir İçeriğiniz Varmı? 

https://aradasacmalamaklazim.blogspot.com/2017/02/sacma-seriler-alt.html


Google sizin  Sayfanızı ne kadar sıklıkla indexliyor?

Hiçbir fikrim yok ve merak da etmiyorum.Ben basit bir kullanıcıyım ve daha yeni bir bloggerım.Amacım para kazanmak değil ya da hit olmak..

Google sizin Sayfanızın görsellerini ne sıklıkla indexliyor?
-

Google Hakkında Eleştrileriniz Varmı?

Türkçe açıklamaları bilgisayarı ya da interneti iyi bilmeyenler için basitleştirseler iyi olur.Mesela yapılacak işlem öncesi küçük bir anketle bilgisayar bilgisini ölçseler ne güzel olur ^.^ Böylece ben ve annem bu kadar sürünmezdik bir blog açmak için ^.^

Röportaj Gerçekleştirdiğimiz Sayfa

 Arada Saçmalamak Lazım ^.^

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !