Dünya'nın Sosyal Ağı Facebook Eleştiriyorum

Facebook Görüş Önerilerimiz Dikkat Almıyor

Dev Sosyal Medyamız Facebook'u Eleştrileriyorum

Dünya'nın  Sosyal Ağı Facebook'u Eleştiriyorum

Türkiye'nin en işlek sosyal media'sı facebook’un sizler'e zararların'dan bahsedelim facebook sizlerin'de kullanıcı'sı olduğunuz belkide sürekli aktif olduğunuz geceniz'i gündüzünüz'e kattığınız sosyal medya'dır neden nasıl olur'da destek sistemi ile ikgilenmezler bilmiyorum geçtiğimiz aylar'da ne kadar çok facebook övdüysem artık kötülüyorum Mark Zuckerberg duy sesimi artık

Facebook’ta Yeni Gönderiler Haber Kaynağım'da Çıkmıyor

anlattım anlamadınız facebook bey gönderdiğim yardım mesajları doldu taştı ne kadar "En Yeniler" butonuna bassam'da haber kaynağım'da eski gönderiler çıkıyor şu konuy'a bi el atta barışalım artık böyle giderse herkes gibi gideceğim terk edeceğim sosyal medya'yı tehdit olarak algılarsın sen bu sözümü'de hadi hayırlısı google amca'da bu sorunu gidermek için girmediğim ne blog sayfası, ne de facebook sayfası Help Mark Zuckerberg

Eski Haline Dönsün Facebook Messenger'i Kaldırın

eskiden güzeldi facebook zaman tüneli yoktu messenger uygulaması yoktu facebook lite gibiydi
herşey içindeydi haber kaynağımız'da herşey çıkıyor'du 2 facebook kasan emoji'ler yoktu, gifler yoktu ozamanlar sizler'e soruyorum daha güzel değilmiydi şimdi herkesin elinde son model telefon iki tane ayrı ayrı duran facebook’un hazırladığı tek başlarına iş görmeyen programlar eleştiriyorum seni facebook düzelt artık arka plan'da çok pil harcıyorsunuz bir gün yirmi dört saat bile gitmiyor şarjımız prizin başın'da tasmalı köpek gibi şarj ediyoruz telefonları play store'de yaptıkların güncellemeler "Yeterli Disk Alanı" bırakmıyor.

Facebook Sayfam Çalındı

Facebook'da "Aşk Külliyen Yalan" benim facebook sayfam ne kadar bildiri gönderdim mesaj attım hiç mi okumadınız? be facebook eleştiriyorum seni facebook sayfam geri ver artık yöneticiliğimi istiyorum emeğinin karşılığını istiyorum nerde benim facebook sayfam? 

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !