Advertisement

Responsive Advertisement

Güne Nasıl Başlıyorum Mim

Güne Nasıl Başlıyorum Mimi

Güne Nasıl Başlıyorum Mim

Müşteri Danışmanı Rutinim

Merhaba! Ben de bir müşteri danışmanı olarak çalışıyorum ve Deli Kızın Bohçası'nın ilham verici "Güne Nasıl Başlıyorum - MİM" yazısından sonra ben de kendi rutinimi paylaşmak istedim.

Günüm

Günüm 10:00'da başlıyor ve 20:00'ye kadar devam ediyor. Bu 9 saat boyunca müşterilerimle iletişim kurmak, onların ihtiyaçlarını karşılamak ve sorunlarını çözmek için çalışıyorum.

Sabah Rutini

  • 10:00 - 10:15: E-postalarıma göz atıyorum ve gün için öncelikli görevlerimi belirliyorum.
  • 10:15 - 10:30: Ajandama göz atıyorum ve gün boyunca yapmam gereken randevuları ve toplantıları kontrol ediyorum.
  • 10:30 - 11:00: Müşterilerime göndermek için gerekli belgeleri ve bilgileri hazırlıyorum.

Çalışma Saatleri

  • 11:00 - 12:00: İlk müşteri görüşmem. Müşterimin ihtiyaçlarını dinliyorum ve ona en uygun çözümü sunmaya çalışıyorum.
  • 12:00 - 13:00: Öğle yemeği molası. Mümkünse dışarıda yürüyüş yapmayı veya spor salonuna gitmeyi tercih ediyorum.
  • 13:00 - 14:00: İkinci müşteri görüşmesi.
  • 14:00 - 15:00: E-postalara ve müşteri taleplerine yanıt veriyorum.
  • 15:00 - 16:00: Üçüncü müşteri görüşmesi.
  • 16:00 - 17:00: Raporlama ve analiz. Günlük satışları ve müşteri memnuniyetini takip ediyorum.
  • 17:00 - 18:00: Ekip toplantısı. Ekip arkadaşlarımla güncel gelişmeleri paylaşıyoruz ve birbirimize destek oluyoruz.
  • 18:00 - 19:00: Kalan e-postaları ve müşteri taleplerini tamamlıyorum.
  • 19:00 - 20:00: Günlük raporumu hazırlıyorum ve yarın için yapmam gerekenleri planlıyorum.

Akşam Rutini

20:00: İşten çıkış. Kendime zaman ayırıyorum, ailemle ve arkadaşlarımla vakit geçiriyorum veya sevdiğim bir hobiyle uğraşıyorum.

22:00: Yatmadan önce kitap okuyorum veya dinlendirici bir müzik dinliyorum.

23:00: Uyku vakti!

Genel Değerlendirme

Müşteri danışmanı olmak zorlayıcı bir iş olabilir. Her gün farklı müşterilerle iletişim kurmak, onların ihtiyaçlarını karşılamak ve sorunlarını çözmek için çalışıyorum. Bu da zaman zaman stresli olabiliyor.

Ancak, bu işin birçok avantajı da var. Müşterilerimin hayatlarını kolaylaştırmak ve onlara yardımcı olmak beni mutlu ediyor. Ayrıca, bu iş sayesinde yeni şeyler öğreniyor ve kendimi geliştiriyorum.

Eğer siz de insanlarla iletişim kurmaktan ve onlara yardımcı olmaktan hoşlanıyorsanız, müşteri danışmanlığı sizin için ideal bir iş olabilir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar