Uğur Ağırgöl Kimdir

Uğur ağırgöl röportaj

Fikir İnsanı - Uğur Ağırgöl Röportaj

  • Merhabalar UĞUR AĞIRGÖL bize kendinizi nasıl tanıtmak istersiniz?
Merhaba  35  yaşındayım İstanbul'da ikamet ediyorum. 10 yıldır blog yazıyorum. Girişimcilik, inovasyon, kişisel gelişim, dijital pazarlama ve blog yazarlığı  konularına ilgiliyim.
  • Fikir insanı blog sayfanızın amacı nedir?
İlgi duyduğum alanlarda fikirlerimi  insanlarla  paylaşmak çevreme değer  katmak.
  • Blog yazarı olmaya nasıl karar verdiniz ?
Tesadüfen katıldığım  bir eğitim ve makale  yarışmasından sonra  aktif  olarak  blog yazmaya  başladım.
  • Öz gelecek hedefleriniz nasıl planlıyor ve gerçekleştiriyorsunuz?
Kişisel gelişim , girişimcilik ve iletişim alanında kendimi geliştirerek çevreme daha çok  fayda sağlamak. 
  • Blogger'la yazarlık hayatınız nasıl geçiyor , hangi alanda daha çok içerik üretiyorsunuz?
Blog yazmaktan keyif alıyorum. Girişimcilik ve kişisel gelişim  alanında içerikler üretiyorum.
  • Katıldığınız etkinlikler ve eğitimler size neler kazandırır herkes bu eğitimler ya da etkinlikler katılabilir mi?
Birçok eğitim ve etkinliğe katıldım. Öğrenmenin faydası çok , yaşı sınırı yok bence.
  • Bize en son katıldığınız etkinlikten bahseder misiniz?  Buradan okuyucu kitlenizle neler paylaşmak istersiniz?
En son online bir hackathona katıldım girişimcilik proje yarışmasıydı. Çok faydalı geçti. Katıldığım hiçbir eğitim etkinlikten şikayetçi pişman değilim. Herkesin eğitime öğrenmeye açık olmasını tavsiye ediyorum.
  • Son olarak eklemek istediklerin var mı?
Blog site takipçilerime mutlu günler  diliyorum.
  • Bizim blog sayfamız hakkında görüş ve önerilerin nelerdir?
keyifli  okumalar mutlu günler  diliyorum.
  • Size ulaşmak isteyenler okuyucularımız hangi bağlantıları kullanabilir?

Sezer bir destek uzmanı ve bu yardım sayfasının yazarıdır. Aşağıdaki bölümü kullanarak sayfayla ilgili geri bildiriminizi kendisine ulaştırabilirsiniz.
Bu Makale Yararlı mı
-
Yardım İhtiyacanız mı Var ?

Yorum Gönder

3 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.
  1. blog camiasından az çok tanıyoruz başarılarının devamını diliyoruz güzel bir sohbet olmuş.

    YanıtlaSil
  2. güzel yorumlarınız için teşekkür ederim mutlu günler dilerim

    YanıtlaSil

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !