Rukiye Türeyen Kimdir?

RUKİYE TÜREYEN - KANADI KIRIK MELEK'İN KANADINA TAKILANLAR

Rukiye Türeyen Kimdir? Rukiye Türeyen hanım Sakarya'da yaşamakta olan 1982 doğumlu yani 37 yaşındadır  Rukiye hanım  ve Türkiye'nin gurur duyduğu %99 engelli bir bayandır.Okuma yazmayı kendi çabaları ile öğrenmiştir ve 2014 yılından beridir yazarlık yapmaktadır.%99 Engelli olmasına rağmen sadece işaret parmağı ile Kanadı Kırık Melek'in Kanadına Takılanlar kitabının yazarıdır.Kanadı kırık melek'in kanadına takılanlar isimli kitap Rukiye hanımın ilk yazmış olduğu kitaptır.Kitap'da sadece basit hikayeler değil hayat dersleri'de vermektedir. Her insanın okuması gerekmekte ve Rukiye hanımın en büyük isteği eğer bir gün kitapları bir film haline getirilirse annesinin isteğini yerine getirecektir.Rukiye hanım en büyük isteği 38 yıldır kendisine bakmakta olan annesine kitapları satarak bir ev alabilmektir.Rukiye hanım engelli insanların seçilmiş bireyler olduklarına inanmaktadır.

Ne Oldum değil ne olacağım diyeceksin
...
rukiye türeyen biyografi

Bazı Blogger arkadaşlarımın konu hakkında içerikleri


Bir çok yazar arkadaşım konu hakkında bir sürü makale yazmıştır umarım daha geniş bir kitleye hitap edeceğiz.

Selin Oğuzhan'ın Rukiye Türeyen İle Gerçekleştirdiği Röportaj



Kitaba ulaşabileceğiniz internet sitelerinin linkleri şunlardır
Kitap Yurdu
dr.com.tr
İdefix.com
urun.n11.com
Rukiye hanım engelli olmasına rağmen yazmış olduğu kitap'da bir çok nasihat vermektedir. eğer yaşadığınız durum beğenmiyorsanız birde hayata başka insanların gözünden bakmanız gerekiyor çünkü yaşamış olduğumuz hayatı yaşamak isteyen milyonlarca insan bulunmakta peki bi besmele var mı? Uyandığınızda? ve ya kaç dua okundu? hayrınıza? Rukiye Türeyen hanım kitabını alarak hem hayallerini gerçekleştirmesine yardımcı olabilirsiniz hemde bir'de hayata Rukiye hanımın gözünden bakmış olursunuz. Rukiye hanımında inanarak söylemiş olduğu gibi
Engelli insanlarda ölecekler sağlıklı insanlarda...
Rukiye Türeyen İnstagram Hesabı:@rukiye.tureyen
Tagler:kanadı kırık melek'in kanadına takılanlar özet,kanadı kırık melek'in kanadına takılanlar oku,kanadı kırık melek'in kanadına takılanlar konusu,rukiye türeyen sosyal medya hesabı,

Yorum Gönder

18 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.
  1. Özellikle, sosyal medya ve blog yazıları ile kitabı duyurulmaya çalışıldı ve kısmen de olsa başarılı olundu da. Kitap hakkında ben de bloğumda bir yazı paylaştım. Bu yazıyı okuyup bir kişi bile kitap aldıysa kendimi mutlu hissederim. Özellikle, www.dahamutluyuz.com ve www.deryasoyguel.com adreslerinde oldukça iyi niyetli gayretler halen devam ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bu makale ve diğer makaleler sayesinde daha çok kitleye ulaşacağız değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim @Kitaplara Kaçanlar

      Sil
  2. Tebrik ederim seni duyarliligin icin. Blog linkimi ekledigin icin de tesekkür ederim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim @Derya hanım iyi günler dilerim :)

      Sil
  3. Dilerim Rukiye Hanım'ın dilekleri gerçek olsun. Not aldım. İlk fırsatta temin edip okuyacağım Rukiye Hanım'ın kitabını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah @En Nefis Tariflerim bizde öyle temenni ediyoruz Rukiye hanımın kitabını alarak kendisine destek olmak istediğiniz için şimdiden teşekkürler yorumunuz içinde ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Konuyu ilk kez www.deryasoyguel.com adresinde görmüştüm, sizde de görünce bir şey yapmak lazım dedim; ama ne? Sonra 2 şey yapmaya karar verdim, biri maddi biri manevi:Kitabını almak ve dua...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende diğer Bloglar sayesinde Rukiye hanım tanıma fırsatım oldu içerik paylaşıldıkça daha çok kişiye ulaşılacak öyle umuyorum ne güzel karar vermişsiniz sizi tebrik ediyorum @Duo Diyet İyi günler dilerim

      Sil
  5. güzel bir paylasım olmus acıklayıcı tebrıkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmeniz sevindim teşekkür ederim @Unknown

      Sil
  6. Uzun zamandır blogumu ziyaret ederek beni mutlu ediyorsunuz çok teşekkür ederim. Ben de gecikmeli olarak bir iade-i ziyarette bulunayım dedim. Blogunuz süper kaliteli. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim blogları ziyaret etmeyi seviyorum eksikleri görürsem bildiriyorum hoşuma giden bir şey örnek alıyorum o zaman hoşgeldiniz çok teşekkür ederim sizede iyi çalışmalar dilerim @Fatih bey

      Sil
  7. Bu tarz makalelerin tanıtımlar için çok yararlı olduğunu düşünüyorum. başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorum yazarak destek verdiğiniz için :)

      Sil
  8. İşte bu.bu yazı ile tanıma fırsatım oldu rukiye hanımı.gerçekten çok değerli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Buna çoook sevindim Rukiye hanım bütün herkes tanıyacak ALLAH izniyle...

      Sil
  9. çok güzel bir kitap herkese tavsiye ediyorum . teşekkürler bu güzel paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap alan ve kitabı öneren herkese çok teşekkür ederim bu paylaşımlar sayesinde rukiye hanım evine kavuştu :)

      Sil

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !