Ben gitmek istedim ve işte gittim

Benim memleketim eskişehir

Sen sadece gidersin kelimeler bahanen olur

Gitmek gerekir bazen dedim gidecem dedim ve sonunda ben gittim gitmek sorun değildir her hiçbir zaman önemli olan nereye gittiğini bilmek ve ben hiçbir sebep yokken gittim susmadım keşke sussaydım ama olmadı konuştum yazdım ben defalarca sadece yazdım kendim savundum sadece keşke sadece gitseydim olmadı geride bıraktıklarım attım çöp'e yeni bir sayfa yeni bir kalem ve ben yazmaya devam ediyorum sadece söyliyeceğim şu ki Ben gitmek istedim ve işte gittim

 nereye gittim,neden gittim,sebepsiz gittim ama tekbir çözüm yolu vardı ki kafam'da kurduğum hayallerim için gittim haklı'da olsam haksız'da olsam herkes bir şekilde yolunu bulacak.. sadece akan zaman önemli şimdilik sadece ayaklarımın üzerinde duracağım bu sefer farklı olacak herşey ben nerdemiyim işte @eskişehir'deyim eskilerin olduğu yerdeyim mazi^'yi sildim herşeyi sildim ben gitmekle çünkü artık eskisi gibi değil hiçbir şey insanlar büyür olgunlaşır ama çocuk kalırlar demiştim bu sefer demiyorum yaşadıkça anlarsınız herşey'i hiçbir şey'den zevk almassınız sadece yaptıklarınız yanınıza kâr kalır bu kalem bi farklı bugün ümidi ALLAH 'tan kesmek olmaz hiçbir zaman belki'de böylesi daha iyiydi dersiniz herkes sizi haklı bulur ama içiniz'de bir ukte kalır kelimeler konuşamassınız susarsınız söylenecek çok söz vardır ama siz sadece susarsınız ve ben susuyorum sessizce.. ama özlemiyorum bunu diyebiliyorum.. Ben gitmek istedim ve işte gittim, sadece gidersin kelimeler bahanen olur

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !