Blog sayfam için neler yaptım

Röportaj ile ilgili düşündüğüm planlarım

Haziran ayı ile ilgili yaptığım çalışmalar

Blog sayfam için neler yaptım
Bu yazımızda sizlere neler yaptığım yazağım belki uzun belki kısa bir yazı olacak ama siz okuyucularımızın sıkılmadan eğlenerek okuyacağına eminim, sade ve düz renkleri sevmeyen birisi olduğum için basit blogger tasarımlarını ne yazık ki sevmiyorum, bir çok bedava tasarım paylaşan tasarım sayfalarını gezdim ama ne yazık ki hedefim olan, tasarım bulamadım ve "Gooyabi" ile teması ile devam ediyorum, blogger çok fazla kafa yoruyor.
Eğer hiç bir kod bilginiz dahi yok'sa tamamen hazır tasarım dizayn ediyorsanız bu iş insanı çile'den çıkar'a biliyor wordpres'e tıklayınca otomatik eklenti kuran bir çok özellik blogger'de mevcut değil o yüzden çabuk sıkılabiliyor insanı

Blogger yardım paneli kutusu


Belki'de blogger için ilk olan bu özelliği blogum'da uyguladım ,gerçek'ten şahane bir iz bıraktı, blog sayfamız'da bu dizayn ettiğim (tasarladığım) panel ile okuyucularımızın güvenlik açıkları kapatılacak ve güvenlik hakkında hiç bir kuşkusu(sorusu) olmayacağını düşünüyorum bu sayfayı oluşturmak için çok çabaladım ve kendi isteğim'e göre dizayn ettim.

Gerçekleşmemiş bir çok proje

Aklımda daha bir çok proje var onların hepsini ne yazık ki hemen olsun bitsin kurtulayım gibi bir düşünceye kapılmıyorum

Proje Aşamalarım

Sınıf Açıklama
Düşünüyorum Hayal ediyorum.
Planlıyorum Yer,zaman ayarlıyorum.
Çiziyorum Kağıt üzerine aktarıyorum.
Özgünlük Tamamen özgün olmaya çalışıyorum.
Hatalar Hatalarım buluyorum siliyorum.
Tasarlıyorum Blogger üzerinde kodlama yapıyorum.
Uyguluyorum Tasarım önizliyorum ve yayınlıyorum.

Röportajlar için güncelleme

Şuan kadar yaptığımız röportajlar ile ilgili kurum,firma,kuruluş,şahıslar sürekli irtibat halindeyiz röportajlar korunması kopyalanmaması kişisel bilgilerin korunması için sürekli yenilikler düzenliyoruz.

Yapacağımız röportajlar ne gibi güncellemeler gelecek

Şuan bir çok kişiyle röprtajlar gerçekleştirdik görüş ve önerilerini dikkat'e alaraktan yeni yapacağımız röportajlar kullanıcıların web sayfaların'ı dikkat alacağız inceleyeceğiz sadece sabit sorular değil sürekli sorularımız'da değişecek eskisi gibi uzun değil kısa ve öz olacaktır.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !