Blog Yazmaya Nasıl Başladım

Neden Blog Yazmaya Başladım

Neden Blog Yazmaya Başladım

Neden blog yazmaya başladım sizlere henüz bahsetmedim evet farkındayım sizlere bahsetmedim nasıl blog yazmaya başladım ilk kurduğum blog Kodshop İsimli Blogumdur ve şuan oldukça tıklanma alan bir blogum fakat bir eksiğim vardı Kişisel bir blogum olması gerektiğini düşündüm gittiğim yerleri gezdiğim mekanları gördüklerimi yazmam için bir kişisel blogum olması gerektiğini düşündüm Kişisel blogumu oluşturmalıydım ki özgün yazı yazmaya başlamalıydım böylelikle Kişisel blogumu kurdum kurmak bu kelime yetersiz oluşturdum diyelim oluşturduktan sonra İsim ve Slogan Buldum Daha Sonra fovicon Ve gif tasarladım mp4 Bir Intro Trailer hazırladım Google'ada kayıt Olduktan somra vee her Kişisel Blogun bir tasarımı olması gerekir 2-3 kez tasarım değiştirdim beni idare edebilecek bir tasarım yükledim beni daha iyi tanımaları ve iletişim kurmaları için hakkımda iletişim destek gibi alanlar tasarladım henüz css html javascript kodlama yapamadığım için hazır tasarımları editledim ama kimsenin hakkını yemeden yapımcının emeği geçen kişilerin ismini karalamadan bu işi tamamladım ve kişisel blogumu bu şekilde hazırlamış oldum.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !