istanbulefendisi.com Röportaj Gerçekleştirdik

istanbulefendisi röportaj tamamlandı

İstanbulefendisi Röportaj Yayınlandı


istanbulefendisi (ephendy )bize başvurusu üzerine keyifli bir röportaj gerçekleştirdik umarım kendisi sorularımız cevaplandırırken eğlenmiştir ve siz değerli okuyucularımız bu keyifli röportaj'ı okuyarak yorumlamak düşüyor kendisine bize vakit ayırarak röportaj gerçekleştirdiği için teşekkür ediyorum.

Bize kendinizden bahsedermisiniz ?

1968 doğumluyum, bugün itibarıyla tam yarım asırlık hayat.. Marmara üniversitesi "Fransızca öğretmenliği" okudum, ancak mezun olmadım. Kendimce sebeblerden bırakmak zorunda kaldım. Mizaç olarak, herşeye mizahi tarafından bakmaya çalışırım. Soğukkanlı ve metanetliyim.. Bu özelliğim birazda hayatı ciddiye almayışımdan aslında. Meziyet olarak fazlaca birşey ortaya koyamasam da, {bkz bir alt satır :) } İyi derecede Fransızca ve iyi sayılabilecek derecede İngilizce konuşabiliyorum.

Sayfa tasarımı size mi ait ?

Hayır, tema tasarlayabilecek teknik bilgim yok (buna henüz diyelim). Hazır tema kullanıyorum. temayı beğenenler için bilgi de vereyim belki merak edip kendileri de kullanmak isteyenler olabilir....
Kullandığım tema: sora templates --> glossy theme
ücretsiz versiyonu da var, ama ben 20 papel bayılıp full versiyonunu aldım .. [ havamı da atayım :) ]

İntenet sayfanızın logosunu sizmi tasarladınız ?

Tema yapamasam da, logo yapabilecek beceriye sahibim. Çeşitli resim editör ve gif editörleri ile blogumun logo tasarımı bana ait..

Blog yazmaya nasıl başladınız ?

Benim durumum aslında biraz geç kalmış bir girişim, bende bazı şeylerin anlaşılması, yani kaba tabiri ile "Jeton düşmesi" biraz zaman alıyor.. öyle bir kaç dakika değil, saat değil, gün değil, 9-10 yıl kadar süren bir jeton düşmesi ... haha hah biraz sanki vizyonu dar biri miyim? Aslında Türkiye'deki ilk blog girişimcilerinden biriyim belkide. bu blog hesabımı 2008 de almama rağmen, evvelinde 2003 yılına kadar geri giden hamlelerim var. o yıllarda blogger henüz yeniydi, fazlada üyesi yoktu Türkiyeden.. o sıralar bende heves olarak amatör web siteleri yazıp çizip bozuyordum. geride enkaz olarak belkide onlarca web sitesi ve blog sayfaları mezarlığı bırakmışımdır. o yıllarda {işte: jeton geç düşüyor ya bende!} blog tutma işini liselilerin günlük tutması gibi birşeyler zannediyorum. "sevgili günlük bugün arkadaşlarla pikniğe gittik" vb.gibi... kim okurki bunları diye düşünürdüm.. bi gün dank etti aklıma dedim şu blog yazma neyin nesi tam olarak bir araştırayım. yazılanları gördüm. günlük tutma işleminden çok farklıymış blog tutma işi. bende sevdalandım. bu işte birazda karşıma nitelikli ve iyi yazan bir blogger arkadaşın çıkması da ayrı bir şans oldu aslında.. onu takip etmeye başladım. onu takip ederken bir çok blog yazarının olduğunu farkettim. ben neden yazmıyorum yahuu? diye kendime kızdım. o gün bu gündür yazıyorum, her ne kadar yazdıklarım abidik gubidik , bi şeye benzemeyen yazılar olmasada yazıyorum işte beeeee!

İnternet sayfanızdaki paylaşımlar özgün müdür ?

yazılarımın tamamı kendime ait özgün yazılardır.

İnternet sayfanızın kategorisi nedir ?

Belli bir hedef kategorim ve hedef kitlem yok! her yaşa hitap eden kişisel yazılar yazıyorum. okuyucularıma önerim : "hunili yazılar" kategorisi.. bende bu eksik tahtalar olduğu sürece hunili yazıların arkası kesilmez.

Hedefiniz nedir internet sayfanız'dan ne amaçlıyorsunuz ?

Her hangi bir amacım yok. yazdıklarımı bir kişinin okuması bile beni huzurlu etmeye yetiyor.. kısacası zevk için yazıyorum..

Sizinle nasıl iletişime geçilebilir ? (Bağlantılar)

Blog sayfamda bir iletişim sayfam var, okuyucular oradan şikayet, öneri, iyi dilek, eleştiri göndererek iletişim kurabilirler.
https://www.facebook.com/Muratephendy/
https://www.instagram.com/murat_ephendy/
https://www.istanbulefendisi.com/

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !