Sevgidoji.blogspot.com Röportaj Gerçekleştirdik


Sevgidoji İle Röportaj Hazırlandı

Sevgidoji.blogspot.com Röportaj Tamamladık

Uzun zamandır içerik giremiyordum ve bir röportaj gerçekleştirmek istedim sevdidoji hanım röportaj yayınlamak için daha önce başvuru gerçekleştirmiştim ve sorular hazırlayıp tarafına yönlendirdim en kısa zaman'da cevapladığı için teşekkür ediyorum yeni röportajlarımız'da görüşmek üzere sağlıcakla kalın röportaj bilgileri aşşağıda yer almaktadır.

Merhaba hoş geldiniz sevgido hanım bize kendinizden bahseder misiniz ?

Merhaba, hoş buldum. Öncelikle bu röportaj için teşekkür ederim. Ben Sevgi Elazığ da yaşıyorum, galiba Blogger de yazan çoğu tecrübeli yazar arkadaşlarımdan yaşça küçüğüm. Muhasebe lise son sınıf okuyorum Haziranda mezun olacağım. İki yıldır Burger King de çalışıyorum. İş ve okul temposundan dolayı izin günü dışında çok yorgun oluyorum, kendime zaman kalsa bile yorgunluktan kendime pek vakit ayıramıyorum. Sürekli iş okul olunca bu stres ortamından uzaklaşmak için uğraş ararken blog okuma-yazma fikrine ulaştım. Bu ortama girdiğimde bir sürü tecrübeli insanların yazılarını okudum. Daha yolun başında olmama rağmen kendimi geliştirebileceğim güzel bilgiler edindim. Şuan sevgidoji.blogspot.com.tr bloğumda yazıyorum.

Blog sayfanız amacı nedir sadece güzellik konusu üzerine mi dayalı bir internet sayfası ?

Blogger sayfamı oluştururken ilk düşüncem güzellik konusunda kendi edindiğim tecrübeleri paylaşmaktı. Ancak yaptığım paylaşımlarda sayfama gelen misafirlerin yazılarımı okuyup yorum yaparak faydalandıklarını gördüm.Bu duygu çok güzel birşeymiş.Bu durumun sürekliliğini sağlamak ve deneyim konusunda kendimi kısıtlamamak için:Blog kategorisini gerek genel deneyimlerim gerek çevremdeki insanlardan aldığım her konuda insanlara fayda verecek deneyim ve tecrübeleri paylaşmak amacıyla devam ettirme kararı aldım.

Blogger tasarımı tamamen size mi ait yoksa hazır temamı kullanıyorsunuz ?

Daha önce ücretsiz hazır bir blog teması kullanıyordum ancak bu tasarımların başka sitelere yönlendirme yaptığını öğrendiğim için bloggerin kendi hazır basit temasını kullanmaya başladım.Temanın üzerinde site tasarım konusunda destek yazı ve videolarla düzenlemeler yaparak kişisel bir tema olarak uyarladım.

Blog sayfanız sadece bayanlar yönelik bir sayfamı ?

Şuan blog yayınlarım(eski) bayanlar üzerine ama blog kategorisi üzerinde değişikliğe gittiğim için ileride yapacağım yeni içerikler ile genel bir kitleye hitap eden blog sayfası haline gelecektir.

Ne kadar sıklıkla blog yazıyorsunuz ?

Söylediğim gibi yoğun bir çalışma hayatım var.Sürekli bloglarda gezmeye ve blog yazmaya fırsat bulamıyorum.Yeni tecrübe edindiğim şeyleri not alıyorum daha sonra ilk fırsatta yayınlıyorum.Blogumda yazdığım yazıları dönüp tekrar okuyorum ve sürekli güncelliyorum.Blog yayınlarımı misafirleri sıkmadan, istediğini kolayca alabileceği bir hale getirmek için uğraşıyorum.

Sosyal medya hesaplarınız nelerdir ?

İnstagram: http://instagram.com/sevgidoji
Twitter: https://twitter.com/sevgidoji/

Size Destek olmak için neler yapılabilir ?

Blogger tanıtım desteği için metin veya görselle bloguma yönlendirmeler yapılabilir,içeriklerimi kaynak belirterek paylaşabilirler.
https://sevgidoji.blogspot.com.tr logo
İletişim kısmından Blogger hakkında her türlü yardım ve yönlendirmeleri ileterek destek olabilirler



Bizim blogumuz hakkında yorumlarınız nelerdir ?

Blogunuz'u daha önceden ziyaret etmiştim blogda gezinmeyi rahatsız eden bir reklam vardı ozaman baya zorlanmıştım.Geçen bu sürede bloğunuza baktığımda blogunuzda ulaşılabilirlik sorununu yeni temanızla ortadan kaldırmışsınız.Yayınladığınız içerikler ve yaptığınız röportajlarla emek vererek aktif bir blog çalışması sürdürüyorsunuz.Umarım blog serüveninizde istediğiniz hedeflere ulaşırsınız.

Yorum Gönder

4 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.
  1. istanbul iş ilanları sitesi olarak yazınızı başarılı buluyoruz. Başarılarınızın devamını diliyoruz

    YanıtlaSil
  2. istanbul iş ilanları sitesi olarak yazınızı başarılı buluyoruz. Başarılarınızın devamını diliyoruz

    YanıtlaSil
  3. Sizi takip ediyor ve başarılı buluyoruz yazılarınız kaliteli tebrikler

    YanıtlaSil

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !