Blogum harikanın düzenlediği yarışa katıldım

Blogum Harika Yarışması

Blogum Harikanın Hazırladığı Yarışma'ya Katıldım

Öncelikle biraz yarışma'dan bahsetmek istiyorum bu yarışma'da her kategori'de içerik yazan bloglar katılabilecek juri'ler tarafından en iyi blog seçilerek bir ödül verileceğin'den bahsediyor. ve katılım süreci halen devam ediyor. katılım süreci şu tarihler  arasın'da geçerlidir. ben yerimi aldım sizler'de yarışma'da yeriniz almanız dileğiyle :)

Katılım Süreci
7 Kasım / 23 Aralık / 2017 ( Tarıhleri Arasında Geçerlidir.) (Katılım Süreci Devam Ediyor)

Ödül Töreni
30 Aralık 2017 Saat 13:00 - 16:00 Mekan : İstanbul Üniversitesi Kültür Merkezi , Türkiye'de Gerçekleşecek.

Ödül Hakkında Bilgiler

Birincilik Ödülü
★15 Bin TLnakit para ödülü & ve Google Adwords reklam bütçesi (9 Bin TL) ★ Röportajlar - craigslist.org / Yahoo.com News Reddit, About.com, Ask.com sitelerinde makaleniz yayınlanır ve Hürriyet gazetesinin Teknoloji sayfasında röportajınıza ve reklam ilanınıza yer verilir. , ★Birincilik baskılı (1 Ons) değerinde altın kaplama plaket teslim edilir. ★Sponsorlarımızdan hediye ve promosyon paketleri ile hediye çekleri takdim edilir.

İkincilik Ödülü
★9 bin TLnakit para ödülü ★Toshiba W35DT- A3300 ultrabook ★İkincilik plaketi ödülü takdim edilir ★Seoedge.com tarafından BackLink SEO inşa çalışması ★7 bin TL değerinde Google Adwords kuponu verilir
Üçüncülük Ödülü
★6 bin TL para ödülü ★Canon EOS 1100D Fotoğraf Makinesi ★Blogunuza özel üçüncülük plaketi takdim edilir ★3 bin TL değerinde Google Adwords kuponu
Ek Olarak
Tüm Katılanlar'a değerlendirme ve teşekkür belgesi takdimi.


Kampanya Hakkında Detaylar
Yarışma belirtilen süreler dahilinde tur tur belirlenerek devam eder. Her tur birbirinden bağımsızdır. Yılda ortalama 5 tur olarak düzenlenen yarışmada çok sayıda blog yazarı ödül almaya hak kazanır. Tüm bloglara promosyon ürünleri kılavuzluk eğitimleri interaktif ortamlarda rehberlik eden elektronik tanıtımlar ile kupon kodlarının paylaşımı e-mail yoluyla paylaşılır. Ücretsiz sunucu ve host sponsorluklarının yanında Google Adwords kupon kodu paylaşımları katılımcı arkadaşlar için farklı avantajlar sunacaktır. Blogum Harika isimli etkinliğe katılım tüm site sahipleri için ücretsizdir.

Kampanya'yı Destekleyenler Listesi
OLX.in,Technology Reviews,Search Marketing,Webrageous.com,Advertising Manager

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !