Advertisement

Responsive Advertisement

Yavuz-selim.com Röportaj Gerçekleştirdik

Yavuz Selim Röportaj tamamladım

Yavuz-selim.com Röportaj Yayınlandı !

Yavuz-selim.com bizimle röportaj gerçekleştirdiği için çok teşekkür ediyorum kendisi gerçekten örnek alınması gereken birisi başarılarının devamını dilerim Yavuz-selim.com Röportaj Gerçekleştirdik yazımız yayınlanmıştır aşşağı'da okuyabilirsiniz.

(~Kişisel Bilgileriniz~)

*Ad Soyad & Lakap
Yavuz Selim ŞAHİN - Lakap Pc
*Yaşınız
24 - 1993
Yaşadığınız Şehir & Memleket
Bursa
Evli & Bekar ?
Bekar
*Email Adres
info@yavuz-selim.com
Telefon
-
Eğitim Durumunuz
Üniversite Bilgisayar Programcılığı birincilikle bitirdim
Şuandada Yönetim Bilişim Sistemleri Mühendisliği okuyorum
Hobileriniz
Sabahlara kadar çay + kod yazmak bilim kurgu ve aksiyon filmleri izlemek sahil kenarlarında gezmek deniz olmadan olmaz :)

[~Sosyal Medyada Siz~]

Facebook
facebook.com/yavuzselimblog
Twitter
twitter.com/yavuzselimblog
İnstagram
instagram.com/yavuzselimblog
YouTube
youtube.com/yavuzselimşahin
Google+
Diğer:
Bize kendinizden bahsedermisiniz?
Bildiği kadar yazılımı öğrenmeyi amaçlayan insanlara yardım etmeyi seven yürümeyi özellikle deniz kenarında yürümeyi çok seven ve aynı zamanda deli dolu bir kişilik :)
Günlük Yaşantınızda Nasıl birisiniz?
Günlük yaşantımda iş-ev-kod-markete gitgel :) hafta sonları ise ailemide alıp piknik alanlarına gitmek
Hayatınızda Örnek Olarak Aldığınız Birisi Varmı?
Hem ismimden dolayı hem de efsane bir padişah olduğu için Yavuz Sultan Selim
Birde Bana php yi sevdiren ve öğreten Faruk abim kendisi harika yazılımcıdır :)
En Çok İlgi Duyduğunuz konu nedir?
PHP
Sizce Wordpres Blogger?
Wordpress tabiki blogger okadar geniş kapsamlı değil..Tabi wordpress ama kurulan eklentilere çok çok dikkat edilerek :)
Sizce Hotmail Gmail?
Tabiki gmail.
Sizce Instagram Facebook?
Instagramda yapabilcekleriniz sınırlı bana kalırsa bundan dolayı facebook daha geniş kapsamlı biz yazılımcılar için.
Sevdiğiniz Müzik Türleri?
Yabancı pop ve Türkçe pop genel olarak hafifte olsa hareketli olması tercihim slow şarkılar fena bayıyor :)
En sevdiğiniz Müzik?
Clean Bandit & Sean Paul Rockabye , Enrique iglesias Naked , Murat Dalkılıç Tüm şarkıları :)
Geleceğe dair planlarınız projeleriniz varmı
Geleceğe dair bir projem var insanların kan ihtiyaçlarını online olarak paylaşabilmesi için kansorgula.com platformunu geliştirdik.Bunun gibi bir çok projemiz bulunmakta elimizden geldiğince hızlıca bitirmeye çalışıyoruz.
Sosyal Medya Günlük Yaşantınızı Ne kadar etkiliyor?
Açıkcası zamanımı fazla yediğine inanıyorum ama bu tamamen irade meselesi ben pek irademe hakim olamıyorum sosyal medya konusunda bundan dolayı fazla zamanımı yiyor.
Sosyal Medyada Takipçileriniz Var mı?
Evet bloğumun sayfasını 4000 kişi takip etmekte.
Sosyal Medya Size neler Kazandırdı?
Kişisel bloğumu ve yapmış olduğumuz sosyal sorumluluk projelerini aynı zamanda satışa sunduğumuz scriptleri tanıtmakta büyük katkı sağladı.
İnternet Vakit geçirmek sizce yararlımı?
Bu da tamamen irade meselesi interneti düzgün rotada kullanırsanız çok çok çok faydası var
İnternet'e Neler ile Vakit Geçirirsiniz?
Kendimi geliştirme adına php nin yeni sürümlerine yada frameworklara bakarak geçirirm daha çok videolu setleri kontrol ederim ustaların anlatımlarını dikkate alırım ve teknoloji haberlerini okumakla geçiririm
Çevrenizdeki Yakın dostlarınızın blog yazmanıza nasıl bakıyorlar?
Biraz ne anlıyorsun bu işlerden dedikleri oluyor ama öyle bi alıştırdımki onlarda yazıyor artık :)
Sizin Hakkınızda Eleştiri Yapan İnsanlara Tepkilerininiz Oluyormu?
Sinirli bir yapım yok ondan dolayı öyle kötü bir tepkim olmuyor ha bakıyorum anlattığım halde olumsuz eleştiri yapmaya devam ediyor tamamdır eyvallah diyip geçiyorum :) uzatmanın manası yok
Yakın çevrenizde Webmaster & Bilgisayar Mühendisi veya Yazar dostlarınız varmı?
Olmaz mı ? :) tabiki var
Bilgisayar Beceriniz Nasıl?
Professional
Word Excel Office Programları İle Aranız Nasıl?
Çok ileri seviye.
Bize Destek Olmak İstermisiniz?
Ne konuda :)
Bizim Bannerimiz'i Sayfanızda Yayınlarmısınız?
Neden olmasın :)
Bizim Yayınlamamızı İstediğiniz Makaleniz Veya Konunuz Varmı?
Hiç yayınlanmamış olan yok malesef ama bloğumdan beğendiğiniz yazı var ise kullanabilirsiniz.
Grafilerlik Bilginiz Varmı?
Photoshop kendime yettiği kadar biliyorum sadece çünkü tasarım ve grafik olayının doğuştan geldiğine inanıyorum bi hayal gücü gerekli sonradan öğrenince belirli kalıpların dışına çıkmak biraz zor oluyor.
Kendi Tasarladığınız Grafik Çalışmaları Varmı?
malesef yok
Haberleri Takip ediyormusunuz?
Tabiki sıklıkla
Hangi Tür Haberlerden Hoşlanırsınız?
Teknoloji , yazılım
Kurmuş olduğunuz Site & Youtube Kanalınız'ın belli bir adres varmı Konum?
Sıfırdan pdo + ajax ile kodladığımız bloğum var : http://yavuz-selim.com
Youtube Kanalım : youtube.com/yavuzselimşahin

<~Web Bilgileriniz~>

Site&Blog Link
http://yavuz-selim.com
Site Adı
Yavuz Selim Blog
Site Adı aklınıza nerden geldi?
Kişisel blog olduğu için direk ismim adına domain aldım başladım 2 yıldır açık :)
Site Sloganı
Mezar da responsivedir her bedene göre şekil alır.
Site Sloganı aklınıza nerden geldi?
Yazılım ve yaşamımızın bir sonu var ikisinin birleşiminden çıkan bir söz :)
Ne Zaman'dır İçerik Yazıyorsunuz?
Yaklaşık 4 yıldır.
Sitenizin Banneri & Logo Varmı? (Varsa link)
http://yavuz-selim.com/img/logo2.png
Siteniz'in Amacı Nedir?
Yazılım ve sunucu yönetimi hakkında gerçekten bilgi sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek.
Sizin Hedefleriniz Nelerdir?
Hedeflerim mi bir baltaya sap olabilmek :)
Bizim blogumuz hakkında sayfanızda yazı yazmayı düşünürmüsünüz?
Neden olmasın :)
Sizce kimlerle Röportaj yapmalıyız?
alicomez.com, erbilen.net , ibrahimcevruk.com

Hangi Resmi Firmalara Röportaj İstediği Gönderelim?
-
Bizim eksiklerimiz neler?
Fazla inceleyemediğim için pek bişey diyemeyeceğim bu konuda sadece temanızın hakkımızda ve iletişim sayfası birazcık daha güzel olabilir.
Blogumuz'da Eklenti Olarak Ne Görmek İstersiniz?
Eklentilerden hoşlanmam pek ama eklenti gerekirsede kodlar kullanırız :)
Blogumuz Teması Sizce nasıl Önerdiğiniz bir blog teması var mı?
Gayet sade ve şık bana kalırsa
Ne Zaman Makale Yazmaya Başladınız?
Yaklaşık 4 yada 4.5 yıl önce
Google Sizin Makaleleriniz'e Önem Veriyor?
Yani önem verdiğini günde 3K ziyaretçi olunca anladım
Herhangi bir ücret Kazanıyormusunuz?
Youtube adsense + web site adsense ama asla böyle can sıkıcı reklamlar eklemedim..
Sitenizin Tanıtım Yazısı Yayınlarmısınız?
Tanıtım yazısı yayınlamadım bu güne kadar sadece dost siteler bölümüne link ekledim ama kodladığımız dizin sitemiz var orada yayınlayabilirim.
Ne sıklıkla Makale Yazıyorsunuz?
iki günde bir girerim normalde ama bu ara baya yoğunum.
Sitenizde ne kadar zaman harcıyorsunuz?
Web sitem her saniye yan sekmede açık bulunmaktadır yani gün boyu pcdeysem gün boyuda web sitem açıktır.
Ortak Olduğunuz bir firmalar varmı?
Hayır yok
Takip Ettiğiniz Site Sayfaları Neler?
alicomez.com , erbilen.net , ibrahimcevruk.com
Takip Ettiğiniz Forum Sayfaları Neler?
R10.net wmaracı webmastersitesi.com forum.iyinet.com
Sizi Dost Sayfamız Olarak Ekliyelim mi?
olur bende eklerim
Sitezin Tanıtımını ne sıklıkla yapıyorsunuz?
3-5 günde bir yapıyorum hemen hemen
Siteniz Tanımı Reklamı için hiç ücret ödediniz mi?
Evet ama az bir miktar.Sosyal medya reklamları için.
Sitenize gelen Yorumlarla İlgilenir misiniz?
Tabiki her yorumu cevapsız bırakmamaya çalışırım ortalama 1420 yorum var web sitemde.
Sitenize veya blogunuza aktif kullanıcılar geliyormu?
Günde ortalama 3-4.000 kadar
Bizim blogumuz hakkında fikirleriniz Nelerdir?
Bloğunuz yani bana kalırsa özgün yazılarınız var ve temanız insanı boğmuyor hani girince hemen çıkasınız gelmiyor güzel yani
Bizim blogumuz hakkında görüşleriniz nelerdir?
Seçtiğiniz kategoriler olsun yazdığınız yazılar özgün ve güzel.
Bizim blogumuz hakkında önerileriniz?
Özgün olmanız ve bloğunuzun başında durup ilgilenmeniz sizi ileriye taşıyacaktır.
Bizim Blogumuz Hakkında Eleştrileriniz Neler?
-
Sizce hangi konularda Yazı Yazmalıyız?
Webmaster konuları olabilir, Yazılım ile ilgili olabilir , web site nasıl geliştirilir gibi yada nasıl yapılır kategorileri olabilir.

Sizinle Gercekleştirmiş Olduğumuz röportaj'ı sitenizde bahsedermisiniz?
Tabiki bahsederim üstüne mailde atarım :)
Bize önerebileceğiniz Bir İçeriğiniz Varmı?
-
Google sizin Sayfanızı ne kadar sıklıkla indexliyor?
Hergün ziyaret ediyor çünkü webmaster araçlarını sürekli kullanmaya özen gösteririm web site haritalarımı sürekli kontrol ederim.
Google sizin Sayfanızın görsellerini ne sıklıkla indexliyor?
Hergün ziyaret eder sever bloğumu google :)
Google Hakkında Eleştrileriniz Varmı?
Youtube konusunda biraz geriler bana kalırsa kapanan bir kanalla asla ilgilenmiyorlar ve araştırma yapmıyorlar kanalları kapatan otomatik bir bot olduğu için açtırmak baya uzun sürebiliyor ve ben bu duruma çok fena halde sinir oluyorum :)

Yorum Gönder

0 Yorumlar