Teknoanaliz İle Röportaj Gerçekleştirdik

Teknoanaliz İle Röportaj Tamamlandı

Teknoanaliz İle Röportaj Gerçekleştirdik Yayınlandı

Kişisel Bilgiler

Ad Soyad & Lakap (Zorunlu) 
Sergen Şeker
*Yaşınız (sadece yıl yazabilirsiniz)
20 - 1997
Yaşadığınız Şehir & Memleket
İstanbul
*Email   Adres (Zorunlu)
sergensekers@gmail.com
Telefon (Varsa)
Malesef...
Öğrenim Durumunuz
Üniversite öğrenciyim
Hobileriniz  
Web tasarım, grafik tasarım, basketbol, fitness

Web Bilgileriniz


Site Adı

 Teknoanaliz.tr.gg
Site Sloganı
Kaç Yıldır Blog Yazıyorsunuz?
Düzenli blog yazdığım söylenemez, çünkü vakit ayıramıyorum okuldan dolayı
.
Sitenizin Banneri (En az) 350×250)
Malesef site tasarımına dahil elimde logo yok, hazır fontlar ile kalınlık ve incelik uyumundan yararlanıyorum.

Sitenizin Amacı Nedir
Teknoloji alanında bilgiler ve kişisel blog

Sizin Hedefleriniz Nedir
Teknoloji alanında ismini duyurmuş ve insanların bu dönemin artık teknoloji dönemi olduğunu kanıtlamak.

Ne Zaman Makale Yazmaya Başladınız
Tam hatırlamıyorum ama 2010 yılları arası olması lazım

Herhangi bir ücret kazanıyormusunuz
Evet kazanıyorum.

Sitenizin Tanıtım Yazısı Yayınlarmısınız?
Teknoloji & Kişisel blo
g
En Çok İlgi Duyduğunuz konu nedir
Her zaman iyi bir yazılımcı olmak istemişimdir, fakat hayat şartları buna müsade etmedi, bende grafik tasarım bölümünü okuyorum, kısmet olursa bitireceğim. Şimdi ki geleceğimdeki hedefimde iyi bir grafiker olmak var.

Ne sıklıkla Makale Yazıyorsunuz
Grafik ve teknoloji konu ağırlıklı yazılar yazıyorum
.
Sitenizde ne kadar zaman harcıyorsunuz
-
Ortak Olduğunuz bir firmalar varmı
Var, fakat isim olarak dile getirmek istemiyorum.

Takip ettiğiniz 5 site & blog  
Sunephecocuk.tr.gg, webtekno.com 

Takip Ettiğiniz 5 forum
donanımhaber.com, grafikerler.com

Sitenizi sitemizde reklam Yapalım mı (Cevabınız evet ise 125x125 Banner Link)
Siteye şuan çok zaman ayıramadığım için reklam ihtiyacı duymuyorum hem boşuna sayfanızda yer kaplamasını istemem, geri döndüğümde ise tabi ki oturur konuşuruz.

Sitezin Tanıtımını ne sıklıkla yapıyorsunuz
Tanıtım çok yapmam, yazılarımı ben birileri görsün diye yazmam, okumak isteyen okur. Sadece sosyal medya da veya forumda böyle bir makale yayınladım diye duyururum.

Sitenize gelen Yorumlarla İlgilenir misiniz
Tabi ki yorumlar geleceğimizin temeli.
Çevrenizdeki Yakın dostlarınızın blog yazmanıza olumlumu bakıyorlar
Hepsi değil, fakat iyi yorum yapan arkadaşlarım var sağolsunlar. :)

Bizim blogumuz hakkında fikirleriniz Nelerdir
Bloğunuzu aktif olarak kullanmanızı beğendim. İçerik konularını arttırırsanız, hitap edeceğiniz kitleye de çabuk ulaşacağınızı düşünüyorum.

Bizim blogumuz hakkında   görüşleriniz nelerdir
Fikrimde de belirttiğim üzere içerik arttırılabilir.

Bizim blogumuz hakkında önerileriniz
-
Bizim Blogumuz Hakkında Eleştrileriniz  Neler
Eleştirim yok, emeği olan hiç bir şeye eleştiri yapmam, emek varsa işin içinde iyi ilerler.
Sizce hangi konularda Makale Yazmalıyız?
Günümüz teknoloji üzerine olduğu için ilgi alanıma da girdiği için dikkatimi çeker, bu yüzden teknoloji. :)

Sizinle Gercekleştirmiş Olduğumuz röportaj'ı sitenizde bahsedermisiniz?(Cevabınız evet ise yayıncalayıp bize mail atarmısınız)
Şu sıralar yoğunum ama kısa sürede paylaşabilirim. :)

Röportaj Gerçekleştirdiğimiz Web Sayfası


Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !