Rbarut33.blogspot.com İle Röportaj Gerçekleştirdik

Rbarut.tr.gg İle Röportaj Tamamlandı

Rbarut33.blogspot.com İle Röportaj Gerçekleştirdik Yayınladık

Kişisel Bilgileriniz- (Baslık)

*Ad Soyad & Lakap (Zorunlu) 
Ramazan Barut (Barış)

*Yaşınız (sadece yıl yazabilirsiniz) 
1993

Yaşadığınız Şehir & Memleket
Mersin - Malatya/Adıyaman
                                       
*Email   Adres (Zorunlu) 
rbarut33@hotmail.com

Telefon (Varsa) 
------------

Öğrenim Durumunuz 
Sağlık Meslek Lisesi Mezunu

Hobileriniz    
Web tasarım, PcGamer, Film izlemek, Bilgisayar, Spor yapmak, dans etmek, Müzik dinlemek

-Web Bilgileriniz- (Baslık)

Site Adı
RBarut Bilgisi ve Paylaşımları
  
Site Sloganı 
bilgi edinmek bilgi vermek

Kaç Yıldır Blog Yazıyorsunuz?
12.11.2016 den beri kendi bloğuma yazıyorum daha önce farklı sitelerde Belirsiz konularda yazıyordum.

Sitenizin Banneri (En az) 350×250)
http://img.webme.com/pic/r/rbarut/rbarut.png

Sitenizin Amacı Nedir 
Bu siteyi bilgi edinmek bilgi vermek için ve geçmişteki bilgilerimi unutursamö yeniden okuyarak hatırlamak için açtım.

Sizin Hedefleriniz Nedir
Web sitem ile başkalarına yardımcı olmak ve Kendi bilgilerimi  güncellemek Yorumlarlada yeni bilgiler edinmek

Ne Zaman Makale Yazmaya Başladınız 
Zamanı geldikce yazıyordum fakat başka sitelere şuan hatırladığım bir site yok malesef uzun zamandır yazmıyordum. Şimdi ise

12.11.2016 02:35:12
tarihinden beri web sitemde buldukca yazılar yazıyorum bunu bedava sitem'de Yararı olucaksa paylaştıklarım oluyor.

Herhangi bir ücret kazanıyormusunuz 
Adım adım ilerleyen web sitemde bir adım attık Site kullanıcısı artıkca daha fazla kazançlarımız olacaktır elbette. 

Sitenizin Tanıtım Yazısı Yayınlarmısınız? 
Merhaba Arkadaşlar 

    Ben Ramazan Barut bedava sitem'de daha önce bir çok site açmış yönetmiş ve sıkılmış geri kapatmış biriyim. Bu siteyi bilgi edinmek bilgi vermek için yeni açtım. Bundan sonra burada konu anlatımları yapacağım. Konu anlatımlarımda sizlere kendi bulduğum yöntemlerle yazıp orjinal anlatımları sizlere sunacağım. Duyusal ve görsel olarakda sizlere yardım etmek için çalışacağım. 

 Herhangi Bir konuda anlamadığınız veya yanlış olduğunu düşündüğünüz fikre kapıldıysanız yorum atmayı yada benimle iletişime geçmekten kesinlikle çekinmeyiniz. Gün geçtikçe artacak olan konularımız. Sizlere daha kolay birşekilde bilgi aktaracaktır.

Lütfen desteklerinizi sizde benden eksik etmeyin...

En Çok İlgi Duyduğunuz konu nedir
Web tasarım (html-css-php) Windows sistemi(win7-8.1-10) Bilgisayar.

Ne sıklıkla Makale Yazıyorsunuz
Yararlı olarak gördüğüm bir konu karşıma çıktığı zaman yada zor bulunan bir konuyu açığa çıkardığım zaman yazmayı aklıma koyuyorum ve bir kaç gün sonra taslağımı yayına geçiriyorum

Sitenizde ne kadar zaman harcıyorsunuz 
Boş bulduğum Her dakika Web sitemiz Güncelleme altındadır. Özellikle geceleri site Düzenlemeleri Yapılmaktadır.

Ortak Olduğunuz bir firmalar varmı?
Firma değildir ve ortağımız yoktur. Kişisel bir web sitesidir.

Takip ettiğiniz 5 site & blog  
Google da merak ettiğim bir konu hakkında her siteyi gözden geçiririm sürekli takip ettiğimiz bir site yoktur.  

Takip Ettiğiniz 5 forum 
Bedava sitem'in Forumunda konulara bakıyorum.

Sitenizi sitemizde reklam Yapalım mı (Cevabınız evet ise 125x125 Banner Link) 
https://img.webme.com/pic/r/rbarut/small-2088-58268e3ba3e37.png

Sitezin Tanıtımını ne sıklıkla yapıyorsunuz
Site tanıtımını Sürekli yapan birisi değilim. İnsanların ihtiyaç duyarak yada benim hakkımda bilgi almak istedikleri takdirde web siteme yönlendiriyorum.

Sitenize gelen Yorumlarla İlgilenir misiniz
Evet Sitemizin En yararlı ve en istek duyulan sistemidir yorumlar . Yorumlar iyi yada kötü olsada İlgileniyoruz.

Çevrenizdeki Yakın dostlarınızın blog yazmanıza olumlumu bakıyorlar
Yakın Çevremde Bilgisayarla ilgilen kimse yok hatta üniversite okumuş bir insan bile "ne işe yaradığını anlamadım" şeklinde duyumlar aldığım oldu.

Bizim blogumuz hakkında fikirleriniz Nelerdir
Daha önce Hiç bir şekilde bloğunuzu görmedim.

Bizim blogumuz hakkında   görüşleriniz nelerdir
Siteniz hakkında görüşüm yoktur

Bizim blogumuz hakkında önerileriniz
Öncelikle sitenizin Konusunu belirlemelisiniz. "Bu Site neden ayakta durabilir!" diye sorun kendinize eğer cevabınız oluyorsa o konuda ilerleyin.(örn, Eğlence veriyoruz. - Bilgi aktarıyoruz. - Yararlı siteleri onlar için bulup tanıtıyoruz) gibi.

Bizim Blogumuz Hakkında Eleştrileriniz  Neler 
Kod vermeniz çok yararlı fakat diğer tanıtım siteniz tüm insanlar için yararı nedir bilmiyorum malesef

Sizce hangi konularda Makale Yazmalıyız?  
Ben genelde bilgi içerikli yazılar okumayı tercih ediyorum bakışlar görüşler değişebilir başkası ne ister bilmiyorum. Bence siz ne yapabilirsiniz onu önce düşünerek ileri bir adım atmalısınız.

Ramazan Barut

Yorum Gönder

3 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.
  1. Başkan blogcuya geçtim aynısını düzenler ve rbarut33.blogspot.com olarak ekler misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili Ramazan bey sizi tekrar burada görmek ne güzel içerik tekrar güncellenerek yayınlanmıştır. teşekkür eder iyi günler dileriz :)

      Sil
    2. ben teşekkür ederim sizi de görmek ve eski bilgileri hatırlamak güzel oldu vay be 2016da başlamışım ıonu yeniden hatırlamış oldum :D

      Sil

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !