Advertisement

Responsive Advertisement

Plan Proje Çalışmalarım

Planlarım ve Projelerim

Hazırladığım Plan Projeler

Uzun bir zaman dilimi geçti içerik girmeyeli sayfama düşündüm düşündüm ve yazmaya kelimeleri kağıda değil blog sayfamıza aktarmaya karar verdim. Bu geçen zamanlarda ise boş kalmadım çeşitli web sayfalarına röportaj gönderdim. E-mail ulaştığı kişiler ya mailimi okuyup benimle röportaj gerçekleştirmeyi kabul ettiler yada kabul etmeyip yüz çevirdiler belkide blog sayfası gözlerinde küçük olduğu için yada zaman bulamadıkları içindir.

Kim bilir herkesin düşüncesi farklıdır blog sayfamda yaptığım değişiklikleri "GÜNCELLEMELERİMİZ" Kısmında yayınlıyorum ümit ediyorum ki blog sayfam iyi yerlere gelecek çok iyi olmak içinde çok çalışmak gerekir yatırım yapmak gerekir herhangi bir ücret henüz kazanmadığımız için herhangi bir yatırım yapıp birden parlayamıyorum doğrusu bir yandan da maddi ve manevi sıkıntılardan dolayı bol bol içerik olmuyor aklımda blog sayfama eklemek istediğim bir çok planım var bunları iyisini kötüsünü seçip pekiştirip yazıp çizip projelerimi geliştirmek istiyorum vakit buldukça ilgileniyorum şuan 3 nisan 2017 21:45 ve bu yazıyı yazıyorum ilerleyip geliştikçe daha iyi yerlere gelebileceğimi düşünüyorum çevrem geliştikçe blogumun inşallah daha çok kitleye ulaşabileceğini düşünüyorum umarım iyi yerlere gelirim hürriyet bumerang kayıt oldum tekliflerimi bekliyorum Blogger yazarlarıyla tanışmayı çok istiyorum Isparta’da Türkiye'de blog yazarlığı ile uğraşan kaç şahıs vardır hep merak etmişimdir kazanç elde ediyorlar mıdır acaba  güncellemelerimi web sayfamda içerik girdikçe üst taraftaki güncelleme kısmına girdi ekleyerek okuyucularımıda bilgilendirmeye devam edeceğim Okul Olduğu için Zaman Bulup Yazı yazamıyorum bu arada siz okuyucuların ız Bilgilendirmek İsterim.

Yorum Gönder

0 Yorumlar