Neden Blog Yazarı Olmaya Karar Verdim

Niçin Blog Yazarı Oldum

Neden Blog Yazarum Neden?

Değerli okuyucularım bugün sizlere neden wordpres değil Blogger kullanıcısı olduğumu açıklayacağım bilirmisiniz bilmiyorum ama Blogger Google'nin ücretsiz servislerinin 1000'lercesinin sadece 1 tanesidir WordPress sistemini henüz aktif kullanmamış birisi olarak Blogger sistemini övüyorum wordpress'te yazdığımız yazının veya video nun bir yedeğini almazsak Server kapandığında herşeyi elveda dediğimizi belirtmek isterim fakat blogger aynı zamanda bir disk 💿 görevi görüyor yani herhangi bir makale, köşe yazısını yazdığımızda Server kapanmada yedeğini herhangi bir yere kaydetmemize bir depolama sunucusuna gerek duymuyoruz Blogger tasarımları hep ilgimi çekmiştir ve bir Blogger kullanıcısı olmak için İngilizceyi güzel bir şekilde kullanmak ve html, css, javascript dillerini bilmek gerekir henüz ben tam olarak kod yazamasamda kodları #editlemeyi güzel bir şekilde başarabiliyorum boş vakitlerimde kendimi geliştirmeyi ve yeni kodlar aramayı blogumu güncellemeyi çok seviyorum insanlarla irtibat içinde olmak sürekli bir iletişim halinde kalmak olmak mail yoluyla mesajlaşmak çok hoş olarak görüyorum bilgisayardan anladım kadarıyla dışarıdaki hayatımda insanlara yardımcı olmayı seviyorum hacker olmasamda kendi çapımda birşeyler öğrenip araştırıp geliştirip planlayıp uyguluyorum yazı yazmayı seviyorum insanlarla ilgilenmeyi konuşmayı seviyorum disiplini severim ama çok sıkısından nefret ederim çok eğlenirim çabuk sıkılırım beklemeyi sevmem ama kendi işim olmadıkça bilgisayar kullanmayı çok severim web sayfaları forum blog sayfalarında aktif olarak gezmeyi severim genelde Nickim jdsezer olarak kullanıcı Kimliği oluştururum sosyal medyayı severim gruplarda gezerim sohbet ederim bu yüzden blog yazmayı seviyorum

Fotograf : Eskişehir / Adalar.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !