Hayallerimdeki Blogger Sayfam İçin Düşüncelerim

Gelişmekte Olan Planlarım

Hayal Ettiğim Geliştirdiğim Projeler

Değerli okuyucular bugün sizlere aklımda olan sayfa için düşündüğüm Tasarım'lar Eklenti'lerdem bahsedeceğim öncelikle ilk olarak eğer geliştirebilirsem sayfanın soluna açılır ve kapanır bir sol buton eklemeyi planlıyorum kategorileri çoğaltmak var aklımda bir duyuru panel'i eklemeyi planlıyorum eski blog sayfam Kodshop'ta olduğu gibi 4 lü yukarı'dan aşağı'dan sağ'dan sol'dan açılır kapanır menü düşünüyorum ekleyeceğim 4'lü menüye konu ekle Röportaj'a katıl İçerik yükle gibi bir çok bölüm eklemeyi planlıyorum kategoriler sıralayacağım sayfa açıldığında yazar ile daha kolay iletişim kurulması için paneller eklemek var aklımda AdSense başvururup en azından gelir elde etmeyi düşünüyorum içeriklerin Özgün olduğun'dan kabul edeceğini umuyorum aklım'da bir çok eklenti var ama Bunlar'dan %99 blogger'e ne yazık ki uygulanmıyor 😡 Onun İçin zamanla ekleyeceğim herşeyi tema'nın hiçbir şekil'de hasar görmemesi gerekiyor aksi Takdir'de kodlar çarpışıp tema'ya hasar verebiliyor şimdilik düşüncelerim bu kadar sizin'de görüşleriniz mevcutsa lütfen iletişim kutup görüş eleştirileriniz tarafım'a ulaşabilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !