Blog Yazarı Olmak Kolay Değil

Neden herkes blog yazamaz

Herkes Blogger Yazarı olamaz !


O zaman şöyle diyorum Blog Yazarı Olmak Kolay Değil


Blog Yazarı Olmak Kolay Değil !


Sevgili ve değerli okuyucularım, sizlere bu yazımda Herkes Blogger Yazarı Olamaz İsimli Yazımdan Bahsedeceğim bir blog sayfasını oluşturalı hayli zaman geçti, bu arada blog sayfamın istatistiklerini kontrol ediyorum düşüş yok, istatistikleri artırmak için araştırmalara başladım, eskilerden'de tecrübelerim dahilin'de bilgi sahibi olduğumu düşünüyorum, google'nin tüm web sayfaları'na değer vermediğini öğrendim düşünüldüğünün aksine google'nin mühendisleri sürekli çalışıyormuş ve sayfalar'a botlar gönderdiğini gözlemledim ve yazdığımız yazıların seo uyumlu olması gerekiyormuş okuyucuların hemen sıkılıp sayfayı terket memesi için belli kıriterler gerekiyormuş
Kendimi Seo Alanında Geliştiriyorum.
Evde internet olmadığı için hergün,her saat, her dakika blog sayfamla İlgilenemiyorum, ilgilenmediğin için boşta durmuyorum asıl mesleğim elektrik olsa'da bilgisayar'a olan ilgim hala devam etmekte seo için araştırmalar yapıyorum ve yazdığım yazıları bundan sonra daha düzenli, daha dikkatli, daha okunaklı yazmaya dikkat edeceğim

Herkes Makale Yazamaz !


Makale yazarken Herşey'den önce her makale'yi herkes yazamaz ! bir makale yazmak için o Konu'da bilgi sahibi olmak gerekiyor, sadece bilgi sahibi Olmak'ta yetmiyor o konu hakkında bilgi toplamak, araştırmalar yapmak iyice işin uzman olmak gerekiyor iyi bir makale yazmak için, hangi kategori dalında, uzman Olduğumuz'da önemlidir.

Blogger'de Nasıl Yazı Yazılmalı ?


Eğer bir blogger sayfanız varsa nasıl yazı yazmalısınız bilmiyorsanız, en başta ne yazmanız gerektiğine karar vermelisiniz. ne yazmak istediğiniz'e karar verdikten sonra başlık bulmanız gerekiyor en uygun başlığı bulduğunuz'u varsayarsak, giriş, gelişme, sonuç şeklinde İçeriğimizi tamamlıyoruz ve anahtar kelimemiz yazımız içerisinde geçmesi gerekiyor Ozaman seo uyumlu makale'nin temelini atmış bulunuyoruz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !