Blogger Temasına Virüs Bulaştı Çözdük

Tarayıcıya Virüs Bulaştı

Blogger Sayfasına Virüs Bulaştı


İçeriği Okumadan Önce Blogger Sayfasına Tema Kurunca Virüs Bulaşabileceği Hakkında Okuyucuları Önermek'te İsterim.
Merhaba Yine beraberiz değerli okuyucularım günlük olarak İçerik yaşamasamda aklımda bir çok hedeflediğim Projelerim var henüz İçerik sayım çok olmasada aktif olarak sayfamı ziyaret eden sağolsun okuyucularım var Türkiye içerisinde ve dışarısında içeriklerimi beğenen takip eden kişiler olduğunu kontrol panelinde aktif oldukça vakit buldukça takip etme şansım oluyor bu hafta içerisinde bir çok güncelleme yapma gereği duydum neden diye sorular duyar gibiyim eski temanın tam olarak görsel bir zevk ilgi görmediğini düşünmeye başladım ve sosyal Medya'da olsun whatshaptan eleştirilerle karşılaştım onun düşüncesiyle yeni temalar arayışına girdim kurduğum tema hem göz'e hitap etmeliydi Google'da bir çok Free ücretsiz tema paylaşan blog sayfalarına rastladım kimisi gerçekten benim düşündüğüm tema değildi demo olarak inceledim sayfalar hiç bir şekilde ilgimi çekmedi 2 & 3 kez aradığım temayı buldum ama blog sayfasına uyguladığımda teknik sorunlarla karşılaştım ve onları geri kaldırıp bi daha görmemek üzere sildim daha sonra çok hoş bir tema buldum bu temayı ilk defa gördüm biliyordum hemen Free sürümünü uyguladım yerleşim bölümünden düzenlemelere başladım hiç bir sıkıntı yoktu takii türkçeleştirmek isteyince kadar temayı türkçeleştirmek için html bölümünü açtığımda sekme resmen kitleniyor bilgisayar donuyor portal sepeti virüsü gibi bilgisayar kullanımını elimden alıyordu hayatımda ise ilk defa kurduğum bir virüs Blogger sayfam'ı düzenletmiyor'du bana aklımdan sayfayı silme düşünceleri geçmeye başlasada pes etmedim hemen blogger'dan anlayan çevrelerime sormaya başladım wmaracın'da Blogger sorunları bölümüne konu açıp yardımcı olmalarını istedim wmaracı'dan bir kaç kişi yardımcı olmaya çalışsada benim uyguladığım çözümleri söylüyordu ama hiç biri yardımcı olamadı en son wmaracı whatshap grubun'dan Fatih Bey destek oldu sayfa yöneticiliğini verdim aslanlar gibi allah razı olsun ücretsiz bir şekilde teknik destek sağladı standart bir tema uyguladı Bloguma kendisiyle vedalaştık'tan sonra taktım'ya kafa'ya hemen blog Teması aramaya tekrar başladım bu sefer akıllandım virüssüz olduğundan emin olduğum bir aktif sayfaya girdim ve Bloguma uyguladım ve kendim hazırladığım eklentileri kurmaya başladım gerekli türkçeleştirmeleri tamamladım be bu şekilde son temaya geçmiş bulundum Resim Yazısı Blogger Çözüm Süreci JDSezer Teknik Sorunlar

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Burada Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Daha Fazla Bilgi Edinin
Accept !